Menu

احتمال اشاره به مکان اتفاقات The Elder Scrolls VI در تریلر بازی Starfield

یک کاربر در ردیت مدعی شده که در بخشی از تریلر بازی Starfield احتمالا به مکان اتفاقات بازی The Elder Scrolls VI اشاره شده است.

بتسدا سه سال پیش با انتشار تیزری بسیار کوتاه از بازی The Elder Scrolls VIرونمایی کرد و از آن پس دیگر هیچ خبری از این بازی به‌دست نداد. حال کاربری در ردیت مدعی شده است که تریلر جدید بازی Starfield واجد نشانه‌ای از بازی The Elder Scrolls VI است. این کاربر ردیت با نام کاربری Huhwtfbleh در صحنه‌ای که بخش داخلیِ کابین سفینه به نمایش درمی‌آید (دقیقه یک، ثانیه ۱۷) علامتی را روی قسمت سمت راستِ پنل کنترل سفینه تشخیص داده است. این علامت حکاکی شده به طرح کلی نقشه خلیج لیاک شبیه است؛ این خلیج در بخش شمال غربی تامریل است و یکی از لوکیشن‌های مشهور مجموعه The Elder Scrolls محسوب می‌شود. تصویر علامت کشف شده در تریلر استارفیلد و همچنین نقشه‌ خلیج لیاک را در زیر تماشا کنید.

اگر علامت حکاکی شده روی پنلِ کنترل سفینه واقعا به بازی The Elder Scrolls VI اشاره کند، می‌توان حدس زد که این بازی در لوکیشنِ‌های راک یا همرفل جریان خواهد داشت. البته این علامت به‌صورت جزء به جزء با نقشه خلیج لیاک همخوانی ندارد اما به‌صورت کلی به طرح نقشه آن خلیج شباهت زیادی دارد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این نشانه‌ نه‌چندان قابل اطمینان در تریلر استارفیلد، از معدود موارد مرتبط بهE3 2021 است که می‌توان آن را به The Elder Scrolls VI ربط داد. به بیان دیگر در E3 2021 هیچ خبری از The Elder Scrolls VI به‌دست نرسید و طرفداران این سری هنوز هم باید منتظر نمایش جدید این بازی باشند.

همچنین بازی Starfield در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع کوتاکو