Menu

Godfall برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود [E3 2021]

در جریان رویداد گیرباکس سافتور در نمایشگاه E3 2021، شاهد تایید عرضه بازی Godfall برای پلی استیشن 4 بودیم.

بازی Godfall به‌عنوان بازی روز عرضه پلی استیشن 5 در اختیار کاربران سونی قرار گرفت و همچنین روی پی سی هم عرضه شد، اما متاسفان گادفال نتوانست آنطور که باید و شاید خودنمایی کند و از مشکلاتی نظیر کمبود محتویات رنج می‌برد.

این در حالی است که در جریان رویداد گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، ناشر بازی گادفال، مشخص شد که این بازی برای پلی استیشن 4 هم عرضه می‌شود. درواقع در تاریخ ۱۹ مرداد ماه (۱۰ اوت) شاهد عرضه Godfall برای کاربران پلی استیشن 4 هستیم. همچنین در تاریخ ذکر شده، اولین و تنها بسته الحاقی پولی بازی با نام Fire and Darkness هم عرضه می‌شود. در جریان این بسته الحاقی بازیکنان وارد سرزمین Fire شده و با دشمنان جدیدی روبه‌رو خواهند شد.

دراین‌میان، کانترپلی گیمز (Counterplay Games)، سازنده گادفال، محتویات دیگری را هم برای کاربران درنظر گرفته است. تیم سازنده یک آپدیت به نام Lightbringer را برای بازیکنان تدارک دیده که محتوای اندگیم Cursed Loot را به بازی اضافه می‌کند. البته اشاره کنم که برای دسترسی به آن، شرایط و پیش‌نیازهایی درنظر گرفته شده است. به‌واسطه‌ی آپدیت ذکر شده بیش از ۴۰ آیتم و ۵۰ ولورپلیت جدید به بازی اضافه خواهد شد.

در انتها بد نیست به سیستم Matchmaking بازی هم اشاره کنیم که فعلا در فاز بتا قرار دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد که ابتدا گروه مدنظر خود را تشکیل داده و سپس وارد مرحله‌های بازی شوند.

منبع Gamingbolt