Menu

احتمال معرفی ۳ استودیوی جدید ایکس باکس در E3 2021

شایعات جدید منتشر شده از احتمال اعلام خبر خرید ۳ استودیوی دیگر در کنفرانس مایکروسافت و بتسدا در E3 2021 حکایت دارند.

مایکروسافت مدتی است عملکرد بسیار خوبی در گسترش استودیوهای بازی‌ سازی ایکس باکس به منظور خلق تجربیات جدید با محوریت Xbox Game Pass داشته است. تصاحب استودیوهای بتسدا، تعداد بازیسازان فرست پارتی پلتفرم ایکس باکس را به عدد ۲۳ رسانده و این در حالی است که شایعات از افزایش قریب الوقوع این رقم به عدد ۲۶ حکایت دارند.

مایکروسافت اخیراً اعلام کرده که با «بیش از ۲۳ استودیوی فرست پارتی» خود، هر سه ماه یک بار یک بازی اختصاصی جدید را برای سرویس اشتراکی گیم پس منتشر خواهد کرد. باتوجه به اینکه آن‌ها دقیقاً ۲۳ استودیوی داخلی را در زیر مجموعه‌ی خود دارند، طبیعی بود که با این لفظ، گمانه زنی‌هایی در میان طرفداران ایجاد شود. حالا به‌نظر می‌رسد که این اتفاق می‌تواند خیلی زود به واقعیت تبدیل شود.

Colteastwood از اینسایدرهای شناخته شده‌ی ایکس باکس به‌تازگی توییت جدیدی را در حساب کاربری خود منتشر کرده که اعلام عمومی خبر خرید ۳ استودیوی جدید را در آینده نزدیک تأیید می‌کند. وی با عبارت کوتاه و نکته دار «۲۶ همان ۲۳ جدید است» به شایعات دامن زده است. تام وارن، خبرنگار نشریه The Verge نیز با بازنشر این توییت به جمله‌ی اخیر مایکروسافت اشاره کرده و گفته که عدد ۲۶ قطعاً «بیش از ۲۳ استودیویی است که برای ایکس باکس بازی می‌سازند.»

علاوه‌براین چند روز پیش هم خبری مبنی بر احتمال معرفی استودیوی جدید مایکروسافت در کنفرانس E3 2021 منتشر شده بود که با این شایعه قوت بیشتری به خود می‌گیرد. جز کوردن، خبرنگار ویندوزسنترال به این موضوع اشاره کرده بود.

جف گراب، نویسنده صنعت بازی نیز اخیراً به این موضوع پرداخته و ضمن اشاره به قطعی نبودن این اطلاعات، گفته که احتمالاً استودیوهای Avalanche، سازنده بازی‌های Just Cause، کرایتک سازنده مجموعه‌ بازی‌های Crysis و IO Interactive توسعه‌دهنده بازی‌های Hitman که شایعه شده بود در حال همکاری با مایکروسافت برای ساخت یک بازی انحصاری جدید است، سه استودیو موردنظر هستند.

درحال حاضر هیچ یک از این اطلاعات قطعی نبوده و می‌توانند در حد یک شایعه باشند. خوشبختانه برای اطلاع از صحت این اخبار نیاز نیست زیاد منتظر بمانیم. کنفرانس مایکروسافت و بتسدا راس ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه، ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) آغاز می‌شود.

منبع gamingbolt