Menu

نسخه جدید Call of Duty احتمالا در E3 2021 معرفی نمی‌شود

سری جدید کال‌آف‌دیوتی با عنوان Vanguard در E3 2021 رونمایی نخواهد شد و به نظر می‌رسد به‌جای آن، شاهد تریلر و اطلاعاتی از سیزن جدید Warzone خواهیم بود.

زمان زیادی به برگزاری رویداد بزرگ E3 2021 باقی نمانده است و عده‌ای حدس و گمان‌هایی می‌زنند که شاید Activision قرار است در این رویداد از نسخه جدید کال آو دیوتی که احتمالاً نام آن Call of Duty: Vanguard باشد رونمایی کند. اما باتوجه‌به اطلاعاتی که سایت VGC ارائه کرده، احتمالا این حدس و گمان‌ها به واقعیت تبدیل نخواهد شد. طبق گزارش این سایت، احتمالاً نسخه جدید این مجموعه در ماه نوامبر (آبان/آذر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشت و ۹ عرضه شود اما در حال حاضر تمرکز اکتیویژن روی فصل چهارم Warzone خواهد بود که تریلری از آن فردا در افتتاحیه Summer Game Fest Kickoff پخش خواهد شد.

همچنین بر اساس اطلاعات این سایت، به نظر می‌رسد بازی Call of Duty: Vanguard شامل بخش داستانی، بخش چند نفره و زامبی خواهد بود. این بازی در دوران جنگ جهانی دوم با تمرکز بر ایجاد نیروهای ویژه مدرن متفقین در اروپا و اقیانوس آرام جریان خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، استودیو Sledgehammer Games به‌دلیل داشتن زمان زیاد برای توسعه بازی، برنامه‌هایی هم برای Call of Duty: Warzone دارد. این برنامه شامل یک نقشه بزرگ از مکان‌های جنگ جهانی دوم حاشیه اقیانوس آرام خواهد بود که حتی قرار است از نقشه Verdansk وارزون هم بزرگ‌تر باشد. این محتویات در کنار عرضه Vanguard احتمالا برای وارزون در دسترس قرار می‌گیرند و شامل موارد دیگری مثل وسیله‌های نقلیه هم خواهند بود.

اکتیویژن هنوز واکنشی به این اخبار و شایعه‌ها نشان نداده و باید منتظر ماند و دید که در نهایت نسخه جدید کال آو دیوتی چه زمانی معرفی خواهد شد و چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

منبع Gamingbolt