Menu

غیبت ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time در رویداد یوبیسافت

یوبیسافت اعلام کرد که در رویداد Ubisoft Forward خبری از حضور بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake نخواهد بود و ارایه اطلاعات به زمان مناسب دیگری موکول شده است.

باتوجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد جذاب و مورد انتظار E3 2021، رفته‌رفته بازی‌سازان و ناشران فهرست آثاری که در این مراسم حضور خواهند داشت را منتشر می‌کنند.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتملا در جریان هستید که به‌تازگی یوبیسافت نیز به‌عنوان یکی از استودیوهای بزرگ فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی فهرست آثار انتخابی خود جهت حضور در رویداد یوبیسافت فوروارد را منتشر کرده است. یکی از بازی‌هایی که غیبت آن در این رویداد به چشم می‌خورد بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش این استودیوی بازی‌سازی ضمن تایید غیبت این بازی، اعلام کرد که در زمان مناسب دیگری اطلاعات تکمیلی را در اختیار طرفداران قرار خواهیم داد. «ما برای انتشار این بازی در سال آینده پیشرفت بسیار زیادی کرده‌‌ایم. در حال حاضر اما آمادگی لازم جهت ارایه اطلاعات اضافی را نداریم. در زمان مناسب حتما جزییات جدیدتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.»

طبق برناه‌ریزی‌های اولیه بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake قرار بود اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار شود؛ اتفاقی که اما پس از دو بار تأخیر خودرن حال به‌نظر می‌رسد تا سال آینده نباید منتظر تجربه این نسخه بازسازی شده از یکی از پرطرفدارترین آثار یوبیسافت باشیم. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و احتمالا نینتندو سوییچ در دسترس عموم قرار گیرد.

حال باید منتظر ماند و دید یوبیسافت در رویداد Ubisoft Forward که ۲۲ خردادماه راس ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد، چه برنامه‌‌ها و شگفتی‌هایی را برای علاقه‌مندان خود تدارک دیده است؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع gamingbolt