Menu

انتشار بازی Aliens: Fireteam در تابستان سال جاری

Aliens: Fireteam، شوتر چندنفره PvE و مورد انتظارِ استودیوی Cold Iron برای عرضه در تابستان سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

براساس گزارش وبسایت تویین‌فاینایت، بازی Aliens: Fireteam در تاریخ نامشخصی از تابستان ۲۰۲۱ توسط شرکت Focus Home Interactive منتشر خواهد شد. جدیدترین اقتباس از سری Alien قرار است یکی دیگر از آن بازی‌های چندنفره با محوریت کشتن هیولاها/زامبی‌ها باشد که با الگو از Left 4 Dead ساخته می‌شود. Aliens: Fireteam محصول جدید تیم کولد آیرون استودیوز (Cold Iron Studios) است که چندی پیش معرفی شد و تابستان سال جاری راهی کنسل‌های نسل هشتم و نهم می‌شود.

برخلاف آخرین اقتباس بزرگ و پرسروصدای سری Alien در جهان ویدیوگیم یعنی بازی Alien: Isolation، هرگز قرار نیست یک تجربه‌ی وحشت‌آور و نفس‌گیر باشد. بازی Alien: Fireteam قرار است یک تجربه‌ی شوتر سوم‌شخص با چاشنی کار تیمی را پیش‌کش گیمرها بکند. همان‌طور که گفته شده، بازه زمانی دقیق انتشار این بازی مشخص نشده است، اما می‌توان طی دو سه ماه آینده انتظار عرضه این بازی مورد انتظار را داشت.

این خبر ازطریق اکانت توییتر Focus Home Interactive منتشر شده و همچنین پستی با این مضمون در وبسایت رسمی ناشر این بازی نیز منتشر شده است. شما می‌توانید در ادامه تصویری از این توییت را ملاحظه کنید.

در کل اگر علاقه‌مند به کشت و کشتار بیگانگان مهاجم به همراه دوستان خود باشید، Aliens: Fireteam همان تجربه‌ای است که به‌دنبال آن هستید. اتفاقات این بازی ۲۳ سال بعد از وقایع سه‌گانه Alien رخ می‌دهد. بازیکنان در این بازی نقش یکی از نیروهای استعماری نیروی دریایی ارتش در ناو USS Endeavor را برعهده دارند که وظیفه پاسخگویی به درخواست کمک‌های اضطراری از مستعمرات خارجی را دارد.

طراحی محیط بازی Aliens: Fireteam از فیلم‌های سری Alien اقتباس شده است؛ جایی که باید انتظار جنگ با گونه‌های مختلفی از بیگانگان را در چهار مأموریت اصلی کمپین بازی به همراه دو دوست یا هم‌تیمی‌های هوش مصنوعی بازی داشته باشید. ویرانه‌های متروکه، مناظر مرموز و بیگانه و امکانات فرسوده و محدود از جمله ویژگی‌های عناصر ساختاری دنیای این بازی است.

ضمناً در این بازی چهار گونه‌ی مختلف از زنومورف‌ها وجود دارد که به خوبی برای به چالش کشیدن مهارت‌های تیمی و همکاری بازیکنان تقویت شدند. علاوه‌بر این، در Aliens: Fireteam پنج کلاس کاراکتر مختلف، سلاح‌های متنوع با قابلیت شخصی‌سازی و یک سیستم ارتقاء کاراکتر بازی نیز وجود دارد.

لذا طرفداران این سبک به این بازی امید زیادی دارند. انتظار می‌رود Aliens: Fireteam با ارائه کردن یک تجربه کامل از سبک شوتر سوم شخص و یک روایت داستانی درگیر کننده، طرفداران پرشمار این آی پی قدیمی را راضی نگه دارد.

Aliens: Fireteam برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد.