Menu

احتمال حضور شخصیت های Alien در فصل هفته از چپتر دوم فورتنایت

به تازگی برای بعضی از کاربران فورتنایت اتفاقاتی در بازی رخ داده که احتمال می‌رود در فصل بعد شاهد حضور شخصیت‌ها، هیولاها و آیتم‌های دنیای Alien باشیم.

ساختار داستانی فورتنایت برای فصل جدید خود بدین صورت است که همیشه قبل از شروع فصل جدید، سازنده‌ها سعی می‌کنند موارد مختلفی را در دل بازی قرار دهند که به فصل آینده اشاره کند. همچنین این موارد در ادامه و یک رویداد داخل بازی به‌نمایش گذاشته می‌شود تا بازیکنان قبل از شروع فصل جدید با حال و هوای آن آشنا شوند.

به تازگی گزارشی از سایت The Verge منتشر شده که نشان می‌دهد تعدادی از کاربران در بازی Fortnite توسط یک لیزر مورد هدف قرار گرفته‌اند. نکته جالب این است که دلیل و سرمنشا این لیزر مشخص نشده و اگر به گذشته نگاه کنیم، شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، بدون هدف هیچ کاری را انجام نمی‌دهد.

ازاین‌رو احتمالش کم است که شاهد یک اتفاق ناخواسته باشیم و به‌نظر می‌رسد اپیک گیمز درحال آماده سازی بازیکنان برای فصل هفتم از چپتر دوم فورتنایت است. فصل هفتم در تاریخ ۱۸ خرداد ماه (هشت ژوئن) در دسترس قرار می‌گیرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپیک گیمز چه موردی را برای کاربران درنظر گرفته است. این لیزر می‌تواند اشاره‌هایی به یک فصل با محوریت بیگانه‌ها یا اشیای پرنده ناشناس پرنده داشته باشد؛ موردی که این روزها اخبار مختلفی حول آن در دسترس قرار گرفته است.

منبع IGN