Menu

بخش زامبی بازی Watch Dogs در دسترس قرار گرفت

شرکت یوبیسافت به‌تازگی اعلام کرده که محتوای زامبی محور Watch Dogs: Legion of the Dead هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

چندی پیش بود که شرکت یوبیسافت جزئیات محتویات آینده بازی Watch Dogs Legion را در اختیار کاربران قرار داد و در جریان آن شاهد تأخیر خوردن بسته الحاقی مربوط‌به کاراکتر ایدن پیرس بودیم. این در حالی است که به‌تازگی آپدیت جدید بازی Watch Dogs Legion منتشر و کاربران پی سی به محتوای جدیدی دسترسی پیدا کرده‌اند.

در به‌روزرسانی اخیر، یک حالت جدید به نام Watch Dogs: Legion of the Dead در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است. باتوجه‌به اسم این حالت جدید، کاربران با یک محتوای زامبی محور روبه‌رو هستند و فعلا در فاز آلفا به‌سر می‌برد. در جریان حالت ذکر شده، بازیکنان یک تیم چهارنفره را تشکیل داده و جدا از گشت‌وگذار در لندن و جمع‌آوری آیتم و مهمات مختلف برای نابودی زامبی‌ها، باید مراقب سربازان البیون و اعضای Clan Kelley هم باشند.

همچنین باتوجه‌به توضیحات ارائه شده برای Watch Dogs: Legion of the Dead، کاربران به‌صورت تک‌نفره هم قادر به ‌تجربه‌ی آن هستند و از همه مهم‌تر، با یک حالت مجزا و جداگانه روبه‌رو هستیم؛ بدین معنا که بازیکنان پی سی می‌توانند بدون داشتن واچ داگز لیجن، وارد برنامه یوبیسافت کانکت شده و اقدام به دانلود Legion of the Dead کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Watch Dogs: Legion of the Dead را روی کامپیوتر خود تجربه کرده‌اید؟ حالت ذکر شده فعلا در فاز آلفا به‌سر می‌برد و در آینده، در اختیار کاربران کنسولی بازی Watch Dogs Legion هم قرار می‌گیرد. بازی Watch Dogs Legion توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Watch Dogs Legion نه‌تنها یک دنباله‌ی عالی برای سری واچ‌داگز، بلکه یکی از بهترین مخلوقات یوبیسافت در نسل هشتم محسوب می‌شود. یوبیسافت با درس گرفتن از اشتباهات گذشته توانسته تجربه جهان‌باز با‌کیفیتی را در اختیارمان بگذارد. تازه‌ترین قسمت از سری واچ‌داگز با پرداختن به یک خیزش مَدنی در شهر لندن که حالا از سیستم CtOS میزبانی می‌کند، به روایت داستانی هیجان‌انگیز، غافل‌گیرکننده و جدی دست می‌زند. داستانی که با گیم‌پلی گسترده‌ی بازی ترکیب می‌شود و یک معجون به‌شدت سرگرم‌کننده، جذاب و خوش‌ساخت را پدید می‌آورد. یوبیسافت با اجرای عالی ایده‌ی تبدیل کردن NPCهای بازی به شخصیت‌های اصلی آن، ضمن پدید آوردن یک تجربه‌ی به‌شدت متنوع با ارزش تکرار بالا، باعث شکل‌گیری یک هارمونی خاص می‌شود که تکه‌های پازل گیم‌پلی و روایت را کنار یکدیگر می‌چسباند. هرچند این بازی یوبیسافت هم از مشکلات فنی و باگ‌ها رنج می‌برد، اما کیفیت بخش‌های دیگرش آنقدر بالا است که ارزش تحمل کردن آن‌ها را داشته باشد.