Menu

ساخت دنباله بازی Bloodstained: Ritual of the Night

شرکت مادر استودیوی ۵۰۵ گیمز، ناشر بازی Bloodstained: Ritual of the Night، اعلام کرد که نسخه دوم و دنباله این بازی مترویدوینیا در دست ساخت قرار دارد.

به‌نظر می‌رسد دنباله ساخته استودیوی آرت‌پلی (Artplay) یعنی بازی Bloodstained: Ritual of the Night در دست ساخت قرار دارد. این موضوع را Digital Bros، شرکت مادر استودیوی ۵۰۵ گیمز، ناشر بازی، طی جلسه مالی خود اعلام کرد و گفت نسخه دوم بازی در حال ساخت است. این موضوع دقیقا مشابه زمانی است که اعلام شد تیم سازنده مشغول توسعه دنباله بازی Ghostrunner است.

داستان ساخت بازی Bloodstained: Ritual of the Night برمی‌گردد به سال ۲۰۱۵، زمانی‌که هزینه تولید آن توسط کمپین کیک‌استارتر جمع‌آوری شد. این بازی درواقع یک دنباله معنوی برای سری کسلوینیا به‌حساب می‌آید که کوجی ایگارشی پس از ترک کونامی وظیفه توسعه آن را برعهده گرفت.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید بازی Bloodstained: Ritual of the Night سال ۲۰۱۹ بالاخره به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ روانه بازار شد. درکنار اینکه بازی توانست از نظر مالی برای تیم سازنده خود موفقیت‌آمیز تلقی شود و با فروشی بالغ‌بر یک میلیون نسخه، درآمد ۳۰.۲ میلیون یورویی ایجاد کند، نظرات و نمرات منقدین نیز حکم تاییدی بر شایستگی آن به حساب می‌آیند.

تابه امروز بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های متعددی برای بازی Bloodstained: Ritual of the Night منتشر شده که نتیجه آن علاوه‌بر اضافه شدن حالت کلاسیک، ایجاد کراس‌ اوری با بازی کینگدام بوده است.

حال نوبت شما است تا درصورتیکه Bloodstained: Ritual of the Night را تجربه کرده‌اید، نظرات و خاطرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع gamingbolt