Menu

برگزاری رویدادی برای سونیک به مناسبت ۳۰ سالگی این مجموعه

سگا از برگزاری یک رویداد برای رونمایی از پروژه‌های بعدی مجموعه سونیک خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی شرکت سگا قرار است پنج‌شنبه این هفته یک برنامه زنده مخصوص مجموعه محبوب و دوست‌داشتنی سونیک برگزار کند. این استریم که تحت عنوان The Sonic Central معرفی شده به‌طور دقیق در تاریخ ۶ خردادماه (۲۷ می) راس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران شروع خواهد شد.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، سگا در این برنامه اختصاصی قرار است به پروژه‌ها، همکاری‌ها و در کل رویدادهایی که به مناسبت سی سالگی سری سونیک برنامه‌ریزی شده، بپردازد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به دنیای سونیک هستید، می‌توانید در زمان اعلام شده ازطریق کانال یوتیوب یا توییچ سونیک، استریم زنده سگا را تماشا کنید.

احتمالا اطلاع دارید پس از اینکه اخیرا سونیک در دو بازی Team Sonic Racing و Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 نقش‌آفرینی کرده، طبق اطلاعات غیررسمی موجود بازی Sonic Colors Remastered و Sonic Collection نیز پروژه‌های احتمالی سگا خواهند بود. این مسئله زمانی جدی‌تر به‌نظر می‌رسد که چندی پیش سگا نیز به‌صورت رسمی اعلام کرده بود که با فرارسیدن سالگرد سی سالگی سونیک، باید منتظر بازی‌ها، اتفاقات و محتوای جدیدی باشید. البته نباید فراموش کرد که پس از انتشار تصویری از قسمت دوم فیلم سونیک، احتمالا اطلاعات جدید و تکمیلی از Sonic the Hedgehog 2 نیز ارایه خواهد شد.

حال باید تا فردا منتظر ماند و دید تیم سازنده چه برنامه‌ها و شگفتی‌هایی برای طرفداران سونیک درنظر گرفته است؟ حال اگر شما هم جزو این دسته از مردم هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع vg247