Menu

احتمال عرضه Virtua Fighter جدید برای کاربران پلی استیشن پلاس

شایعات حول بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه ژوئن نشان می‌دهد که مشترکین این سرویس به نسخه جدید بازی Virtua Fighter دسترسی پیدا خواهند کرد.

ماه گذشته میلادی بود که یک تصویر هنری از Virtua Fighter در شبکه پلی استیشن مشاهده و مشخص شد که شاهد Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown خواهیم بود. این در حالی است که سگا در سال گذشته و در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو، نسخه جدید ویرچوا فایتر را با نام Virtua Fighter X eSports معرفی کرد.

بااین‌حال در تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۷ می) و ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، شاهد لایو استریم شرکت سگا با محوریت بازی Virtua Fighter X eSports و انتشار اطلاعات دقیق‌تری از این بازی هستیم. این در حالی است که به‌تازگی یک رسانه اسپانیایی به نام Areajugones مدعی شده که نسخه جدید Virtua Fighter بخشی از بازی‌های رایگان ماه آینده پلی استیشن پلاس خواهد بود.

همچنین در این خبر به هر دو بازی Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown و همچنین Virtua Fighter X eSports اشاره شده است. همچنین در ادامه خبر اعلام شده که دو بازی دیگر رایگان ماه ژوئن، Star Wars: Squadrons و Operation Tango خواهد بود. اگر این شایعه درست باشد، بالاخره پس از گذشت تقریبا ۱۰ سال شاهد برگشت Virtua Fighter خواهیم بود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown و Virtua Fighter X eSports درواقع یک بازی هستند یا اینکه Ultimate Showdown یک نسخه ریمستر شده و ارتقا یافته از بازی Virtua Fighter 5: Final Showdown به حساب می‌آید؛ محصولی که در سال ۲۰۲۱ برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه شده بود.

منبع Gamingbolt