Menu

بسته الحاقی Bloodline بازی Watch Dogs Legion تاخیر خورد

به‌تازگی جزئیات محتویات آینده بازی Watch Dogs Legion منتشر و مشخص شده که بسته الحاقی Bloodline با تأخیر عرضه می‌شود.

با عرضه Title Update 4 برای بازی Watch Dogs Legion، شاهد اضافه شدن محتویات جدید و سرگرم کننده‌ای به بازی اصلی و بخش چندنفره آن بودیم. این در حالی است که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر سری Watch Dogs) در حال کار روی Title Update 4.5 است. به‌روزرسانی که در جریان آن حالت پرفورمنس و پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ فریم برثانیه به نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس اضافه می‌شود.

در ادامه مشخص شده که تایتل آپدیت 4.5 بازی واچ داگز لیجن در تاریخ ۱۱ خرداد ماه (یک ژوئن) در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حساب کاربری توییتر Watch Dogs Legion با انتشار یک تصویر محتویات آینده بازی را منتشر کرده است و کاربران ایکس باکس وان می‌توانند با کاربران نسل نهمی مایکروسافت و کاربران پلی استیشن 4 هم می‌توانند با کاربران نسل نهمی سونی، این بازی را تجربه کنند.

دراین‌میان بد نیست به هلن، اپراتور جدید بازی هم اشاره‌ای داشته باشیم. شخصی که یک جاسوس بازنشسته به حساب می‌آید. باوجود اعلام محتویات جدید، شاهد تأخیر‌هایی روی محتویاتی از جمله بسته الحاقی Bloodline هستیم. یوبیسافت اعلام کرده که برای بهبود عملکرد سیستم Matchmaking خصوصی و عمومی حالت‌های Invasion و Extraction PvP، آن‌ها را در ماه اوت (مرداد/شهریور) عرضه خواهد کرد.

همچنین بسته الحاقی بلادلاین هم به‌جای عرضه در انتهای ماه ژوئن، در اوایل ماه ژوئیه (تیر ماه) عرضه خواهد شد. در جریان این بسته الحاقی شاهد اضافه شدن ایدن پیرس از بازی Watch Dogs و رنچ از بازی Watch Dogs 2 هستیم. جدا از اضافه شدن محتویات داستان مربوط‌به این دو شخصیت، می‌توانید بازی اصلی را هم ازطریق آن‌ها تجربه کنید.

منبع Gamingbolt