Menu

احتمال معرفی ریمستر Crysis 2 در آینده

باتوجه به توییت‌های منتشر شده در حساب کاربری Crysis، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد معرفی ریمستر بازی Crysis 2 خواهیم بود.

استودیو کرایتک (Crytek) با ریمستر کردن بازی Crysis، به کاربران جدید فرصت داد تا یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول شخص نسل هفتم را تجربه کنند. از آن‌جایی که کرایسیس ریمسترد از نظر منتقدان هم توانست بازخوردهای خوبی کسب کند، این احتمال وجود داشت تا کرایتک در آینده به‌سراغ ریمستر کردن سایر نسخه‌های این مجموعه هم برود.

این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر کرایسیس با دو توییت متفاوت، به ریمستر نسخه دوم اشاره کرده است. در جریان اولین توییت، حساب کاربری Crysis اعلام کرده «آن‌ها من را پرافت صدا می‌زدند.» اگر از کاربران بازی Crysis 2 باشید، می‌دانید که این جمله یکی از دیالوگ‌هایی است که میجر لارنس، شخصیت اصلی داستان، در همان ابتدای بازی آن را به زبان می‌آورد.

نکته جالب، توییت دوم است که تقریبا یک ساعت پس از توییت اول منتشر شد. در جریان توییت دوم حساب کاربری کرایسیس تصویری را از بازی Crysis 2 منتشر کرد و بیش‌ازپیش احتمالات حول ریمستر بازی کرایسیس ۲ را به واقعیت نزدیک‌تر کرد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که نسخه ریمستر شده Crysis 2 در چه زمانی معرفی می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

منبع Pcgamer