Menu

معرفی بازی‌ های جدید ایکس باکس گیم پس برای ماه می ۲۰۲۱

فهرست بازی‌های جدیدی که قرار است تا پایان ماه می برای سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس منتشر شود مشخص شده که در میان آن‌ها نام‌هایی مانند The Wild at Heart به چشم می‌خورند.

مایکروسافت موج جدیدی از بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس برای ماه می ۲۰۲۱ را معرفی کرده که روزگذشته با عرضه بازی SnowRunner برای پی سی، کنسول و xCloud آغاز شد. ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) نیز روز انتشار Peggle 2، بازی معمایی و کژوال EA به همراه Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville برای سرویس کلاد است که هردوی این بازی‌ها به اشتراک سرویس EA Play (که ازطریق Xbox Game Pass Ultimate نیز قابل دریافت است) نیاز خواهند داشت.

بازی Secret Neighbor از استودیوی TinyBuild نیز در همین روز برای مشترکین گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت و درکنار آن بازی مستقل و استراتژیک The Wild at Heart را داریم که داستان ماجراجویی دو کودک در دنیای Deep Woods را بازگو می‌کند. «آوای وحش» برای مشترکین گیم پس در پی سی و کنسول‌های بازی قابل دریافت خواهد بود. بازی جدید و اکشن شوتر Knockout City که قرار است در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) منتشر شود نیز از روز اول ازطریق EA Play و Xbox Game Pass روی پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در روز ۲۵ می (۴ خرداد) نیز شاهد عرضه بازی Maneater برای مشترکین پی سی، کنسول‌های بازی و کلاد خواهیم بود و بازی Conan Exiles نیز در روز ۲۷ می (۶ خرداد) برای کنسول‌ها و کلاد منتشر می‌شود. بازی‌های Fuzion Frenzy ،Joy Ride Turbo و MechWarrior 5: Mercenaries نیز همگی در همین روز برای کاربران گیم پس در کنسول‌های ایکس باکس منتشر می‌شوند. در این بین، پی سی گیمرها نیز بازی‌های Slime Rancher و Solasta: Crown of the Magister را دریافت می‌کنند.

بازی Solasta یک اثر نقش آفرینی تاکتیکال است که حس و حال روایت داستانی در بازی‌های رومیزی را القا می‌کند. بازی استراتژیک SpellForce 3: Soul Harvest که یک بسته الحاقی مستقل برای بازی SpellForce 3 محسوب می‌شود نیز فهرست بازی‌های جدید گیم پس در ماه می را جمع بندی خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید فهرست بازی‌هایی را که تا ۳۱ می (۱۰ خرداد) ایکس باکس گیم پس را ترک خواهند کرد، ملاحظه کنید:

  • Assetto Corsa(برای کلاد و کنسول‌ها)
  • Broforce (برای پی سی)
  • Kingdom Hearts HD 1.5+2.5 Remix (برای کنسول‌ها)
  • Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue (برای کنسول‌ها)
  • Surviving Mars (برای کلاد، کنسول‌ها و پی سی)
  • Void Bastards (برای کلاد، کنسول‌ها و پی سی)

منبع gamingbolt