Menu

شایعه: Starfield شاید تا پایان سال جاری عرضه شود

در جدیدترین پادکست کانال یوتیوب Kinda Funny بازه‌ی زمانی انتشار Starfield پیش‌بینی می‌‌شود و جف گراب، روزنامه‌نگار معروف نیز آن را تایید می‌کند.

اخبار و حواشی بازی Starfield در چند هفته‌ی گذشته بسیار بوده‌اند و یکی از مواردی که بازیکنان دوست دارند بدانند این است که این بازی فضایی مورد انتظار قرار است چه زمانی منتشر شود. چندوقت پیش که از زبان یکی از اینسایدرهای ایکس باکس شنیدیم مایکروسافت قصد دارد استارفیلد را تا آخر سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار کند. بااین‌حال، این‌طور که به‌نظر می‌رسد، باید کمی بیشتر برای انتشار جدیدترین بازی علمی-تخیلی و نقش‌آفرینی بتسدا منتظر بمانیم.

در جدیدترین قسمت از پادکست کانال یوتیوب Kinda Funny، وقتی بحث به Starfield و تاریخ عرضه‌ی احتمالی آن کشیده می‌شود، .Blessing Adeoye Jr، مجری برنامه پیش‌بینی می‌کند که سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ که بین اوایل دی‌ ۱۴۰۰ تا اوایل فروردین ۱۴۰۱ می‌شود، این بازی منتشر خواهد شد. این پادکست اخیر پخش شده و کمی پس از آن جف گراب نیز که در این چندوقت اطلاعاتی درباره‌ی استارفیلد ارائه داده، طی تویتتی پیش‌بینی .Adeoye Jr را درخصوص بازه‌ی زمانی عرضه استارفیلد تایید می‌کند.

همچنین گراب اخیرا با قطعیت گفته بود که Starfield در انحصار کنسول‌های ایکس باکس و پی سی خواهد بود که البته باتوجه‌به خریداری شدن بتسدا توسط مایکروسافت موضوع عجیبی نیست. در همین حین، چند روز پیش اسکرین‌شات‌هایی از استارفیلد فاش شده که مربوط‌به بیلد سال ۲۰۱۸ این بازی است و محیط داخلی جایی شبیه به یک ایستگاه فضایی را نشان می‌دهد.

منبع gamingbolt