Menu

رویدادهای بیشتر در دنیای Dying Light 2 نسبت به بازی اول

سازندگان Dying Light 2 اخیرا با انتشار ویدیویی‌هایی اطلاعات و جزئیات جدیدی از این بازی با طرفداران درمیان گذاشته‌اند.

Dying Light 2 از آن دست بازی‌هایی است که روند توسعه‌ی مشکل‌داری را سپری کرده و با وجود تأخیر چندباره، هنوز هم نمی‌دانیم که این بازی مورد انتظار چه زمانی عرضه خواهد شد. بااین‌حال، می‌بینیم که استودیوی Techland اخیرا اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی با طرفداران به اشتراک می‌گذارد. در همین راستا، به‌تازگی ویدیویی از سازندگان منتشر شده که آن‌ها در آن به برخی سوالات طرفداران پاسخ می‌دهد. آن‌ها همچنین ویدیوی دیگر نیز به اشتراک گذاشته‌اند و کمی اطلاعات بیشتری از داینگ لایت 2 با بازیکنان درمیان می‌گذارند.

برای مثال، یکی از طرفداران درباره‌ی جهانِ باز Dying Light 2 و مقایسه‌ی آن با نسخه‌ی اول سؤال می‌کند. یولیا شینکاروک، دستیار تهیه‌کننده در پاسخ می‌گوید در جهان باز نسخه‌ی دوم کارهای بسیار بیشتری می‌توان انجام داد و این کارها فقط به رویدادها یا مواجهه با دشمنان و کاراکترها محدود نشده و علاوه‌بر این‌ها، مناطق زیادی نیز در نقشه‌ی بازی وجود دارند که می‌توان در آن‌ها گشت‌و‎‌گذار کرد.

شینکاروک توضیح می‌دهد: «بله؛ در Dying Light 2 کلی ایونت‌های اپن ورلد وجود دارند. در این بازی نه‌تنها جهانی پویا و زنده داریم که شخصیت اصلی در آن با انواع‌و‌اقسام کاراکترها و دشمنان روبه‌رو می‌شود، بلکه مکان‌های جدیدی نیز مانند مناطق قرنطینه‌شده یا جاهای همیشه تاریک برای گشت‌و‌گذار وجود خواهند داشت.»

تیمون اسمکتالا، طراح ارشد داینگ لایت 2 نیز می‌گوید اگرچه این بازی قرار است انتخاب‌های زیادی در اختیار بازیکنان قرار دهد، ولی وقتی بحث همکاری با گروه‌ها (فکشن‌ها) بازی به میان می‌آید، بازیکن نمی‌تواند طرف هیچ گروهی نباشد (به این معنی که نمی‌تواند در جهان بازی برای خود مستقل بماند). او در این خصوص توضیح می‌دهد:

«باید این را درک کنید که جهان بازی ما خشن، بی‌رحم، به‌شدت بدوی و پر از تهدیدها و درگیری‌ها است که اگر در آن با دیگران متحد نشوید، خیلی زود خواهید مرد و ما نمی‌خواهیم که شما به‌سرعت بمیرید. همچنین ما می‌خواهیم که شما تصمیمی بگیرید و طرف خود را در بازی انتخاب کنید؛ پس گزینه‌ی تنها ماندن درمیان انتخاب‌ها وجود ندارد. باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید با این گروه باشید یا با آن‌یکی.»

تاریخ انتشار Dying Light 2 در حال حاضر نامشخص است؛ ولی می‌دانیم که برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دست ساخت قرار دارد. همچنین بازی روی کنسول‌های نسل نهم از وضوح تصویر 4K، نرخ فریم ۶۰ و ری‌ رتریسینگ پشتیبانی می‌کند و دارای حالت‌های مختلف گرافیکی است. تک‌لند همچنین می‌خواهد مطمئن شود که داینگ لایت 2 روان و بدون مشکل روی کنسول‌های نسل هشتمی اجرا خواهد شد.

منبع gamingbolt