Menu

معرفی بسته‌ الحاقی جدید برای بازی The Sims 4

استودیو EA به‌تازگی بسته‌ی الحاقی جدیدی به نام Courtyard Oasis Kit برای بازی The Sims 4 را معرفی کرد.

استودیو EA به‌تازگی بسته الحاقی و کیت جدید Courtyard Oasis را برای بازی The Sims 4 خود معرفی کرد که این بسته‌ی الحاقی شامل فواره‌ها و لوازم منزل الهام گرفته شده از مراکش برای تزئین خانه‌ی سیمزهای شما می‌شود. این بسته‌ی الحاقی در روز سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت در ساعت ۹:۳۰ شب برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

EA در بیانیه مطبوعاتی خود در این‌باره گفت: «Courtyard Oasis Kit بازی Sims 4 مخصوص سیمزهایی است كه می‌خواهند فواره‌ای آرام و شیك در مركز خانه‌هایشان طراحی كنند. این بسته‌‌ی الحاقی شامل قطعاتی الهام گرفته شده از مراکش می‌شود. بسته‌ی الحاقی Courtyard Oasis این قابلیت را به بازیکنان می‌دهد تا با روش‌های بیشتری بتوانند خلاقیت خود را نمایش دهند و فضاهایی مجلل با طراحی‌های سنتی‌، رنگ‌های زنده و الگوهای پیچیده کاشی طراحی کنند.»

این کیت شامل فواره‌های رنگارنگ، مبلمان تزئین شده، پارچه‌های پر زرق و برق، گیاهان سرسبز و گرمسیری، ستون‌ها‌، طاق نماها و پنجره‌های چوبی مشبک می‌شود. الکترونیک آرتز هنوز قیمت این کیت را مشخص نکرده است اما کیت‌های قبلی هر کدام ۵ دلار قیمت دارند.

این چهارمین کیتی است که تا به امروز برای بازی Sims 4 منتشر شده است. EA پیش از این بیان کرده بود که این کیت‌ها محتوایی “bite-size” محسوب می‌شوند که کوچکتر از بسته‌های الحاقی بزرگ هستند و آن‌ها معمولاً آیتم‌ها یا ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کنند. سه کیت دیگر شامل کیت Throwback Fit ،Country Kitchen Kit و Bust the Dust Kit می‌شود.

بازی Sims 4 با وجود عرضه در سال ۲۰۱۴، همچنان به‌طور منظم محتویات جدید و به‌روزرسانی‌های متعددی را دریافت می‌کند. EA به‌تازگی پچ جدیدی را ارائه داده است که تعدادی از مشکلات ریز بازی را برطرف کرده است. آن‌‌ها همچنین قصد دارد در اواخر این ماه به‌روزرسانی دیگری را منتشر کنند که به مشکلات بیشتری نیز رسیدگی شود.

منبع gamespot