Menu

سازنده Halo Infinite: برنامه‌های فوق‌العاده‌ای برای تابستان امسال داریم

جوزف استیتن که کارگردان خلاق بازی Halo Infinite است در مقاله‌ای در سایت Halo Waypoint گفته است که استودیو 343 برنامه‌های فوق‌العاده‌ای برای تابستان امسال تدارک دیده است.

می‌دانیم که براساس تصمیم مایکروسافت و استودیو 343Industries یک سال به زمان ساخت بازی Halo Infinite اضافه شده بود. آن‌طورکه از شواهد امر پیدا است به‌کمک این تاخیر یک ساله تغییرات خوب و مهمی در بازی ایجاد شده است. البته هنوز برای نظر قطعی دراینباره زود است. استودیو 343 که مدتی است به‌صورت منظم جزئیاتی از Halo Infinite را منتشر می‌کند، اخیرا اطلاعاتی درباره‌ی تنظیمات گرافیکی، ویژگی‌های بخش چندنفره، چند اسکرین‌شات جدید و… را ارائه کرده است. به‌نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

اخیرا جوزف استیتن، کارگردان خلاق Halo Infinite، در مقاله‌ای که در سایت Halo Waypoint متتشر شده اعلام کرده است که 343Industries برنامه‌های فوق‌العاده‌ای را برای این بازی در تابستان امسال تدارک دیده است. بخشی از نوشته‌های استیتن در ادامه آمده است: «امیدوارم از اسکرین‌شات‌های جالبی که این ماه منتشر شد لذت برده باشید، البته می‌دانیم انتشار چند فایل ویدئویی از بازی برای مخاطبان ارزش زیادی دارد. خبر خوب این است که فصل رویداد‌های صنعت بازی نزدیک است و برنامه‌های فوق‌العاده‌ای را تدارک دیده‌ایم».

باتوجه‌به صحبت‌های جوزف استیتن و زمان عرضه‌ی بازی که تا آخر سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام شده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تابستان امسال تصاویر زیادی از گیم‌پلی Halo Infinite منتشر شود. همچنین حضور مایکروسافت در E3 2021 تایید شده است و این رویداد می‌تواند محل مناسبی برای انتشار جزئیات تازه از بازی باشد.

قرار است بازی Halo Infinite در پاییز امسال (احتمالا در ماه نوامبر (آبان-آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود. همچنین این بازی دارای قابلیت‌های کراس پلی و Cross Progression خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی برنامه‌های استودیو 343Industries در تابستان چیست؟

منبع gamingbolt