Menu

تاخیر در زمان عرضه بازی Fall Guys روی نینتندو سوییچ و ایکس باکس

درحالیکه قرار بود تابستان امسال بازی Fall Guys برای دو پلتفرم سوییچ و ایکس باکس عرضه شود، اما به‌تازگی تیم سازنده زمان عرضه این نسخه از بازی را به تعویق انداخت.

اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی بود که استودیوی بازی‌سازی مدیاتونیک با ارایه اثری تحت عنوان Fall Guys: Ultimate Knockout نسخه متفاوتی از سبک بتل رویال را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. حال‌وهوا و کاراکترهای بامزه و گیم‌پلی جذاب بازی، فال گایز را به سرعت بر سر زبان‌ها انداخت و توانست جوایزی را نیز به خود اختصاص دهد.

پس از اینکه این بازی تنها برای کنسول پلی استیشن 4 و پی سی روانه بازار شد، بسیاری از کاربران پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و ایکس باکس نیز بی‌صبرانه منتظر عرضه آن بودند. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش تیم سازنده به‌صورت رسمی اعلام کرد که تابستان پیش‌رو این اتفاق رخ خواهد داد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی مدیاتونیک طی بیانیه‌ای اعلام کرد که متاسفانه بازه زمانی اعلام شده جهت ارایه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی که در حال کار روی آن‌ها هستیم بسیار زود است.

متاسفانه پس از اعلام این خبر تاریخ انتشار رسمی بازی مشخص نشد و تیم سازنده تنها از صبر و شکیبایی طرفداران ابراز قدردانی و تاکید کرد که این نسخه از بازی ارزش این انتظار را خواهد داشت.

علاوه‌بر این، یکی دیگر از دلایلی که باعث به تعویق افتادن زمان انتشار بازی Fall Guys: Ultimate Knockout شده، تلاش جهت اضافه کردن قابلیت کراس پلی است؛ قابلیتی که باعث می‌شود کاربران بتوانند بدون توجه به نوع پلتفرمی که در اختیار دارند، بازی را با هم تجربه کنند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا درنهایت استودیوی مدیاتونیک می‌تواند انتظارات ایجاد شده را با ارایه یک اثر قابل دفاع برطرف کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.