Menu

Knockout City به گیم پس و EA Play اضافه شد

قرار است بازی Knockout City که نسخه‌ی بتای آن از قبل منتشر شده بود از ۳۱ اردیبهشت به سرویس ایکس باکس گیم پس و EA Play اضافه شود.

این‌روزها سرویس Xbox Game Pass یکی از بهترین گزینه‌ها برای مخاطبان و بازیکنان محسوب می‌شود. همچنین اخیرا یک بازی دیگر به فهرست بلندبالای گیم‌پس اضافه شده است. قرار است بازی Knockout City در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) به این سرویس و EA Play اضافه شود. البته کاربرانی که Game Pass Ultimate را خریداری کرده‌اند به EA Play هم دسترسی خواهند داشت.

گرچه خبر اضافه شدن Knockout City ممکن است به‌اندازه انتشار بازی MLB: The Show 21 برای گیم‌پس در روز عرضه بزرگ نباشد، ولی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چون‌که نسخه‌ی بتای این بازی که حالت کراس‌پلی داشت بیش‌تر از ۱ میلیون بار دانلود شده است. Knockout City یک بازی رقابتی و تیم‌محور درباره‌ی داج‌بال (وسطی) است که در آن بازیکنان حتی می‌توانند خود را به توپ تبدیل کنند. تیم سازنده این بازی Velan Studios نام دارد که این امکان را برای بازیکنان فراهم کرده است تا در قالب تیم‌های سه‌نفره و چهارنفره به رقابت با یکدیگر بپردازند.

اگر کسی از کاربران سرویس گیم‌پس نباشد می‌تواند بازی Knockout City را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کند. قرار است این بازی برای پی سی (از طریق اوریجین و استیم)، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. Knockout City روی کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت از طریق ویژگی Backwards Compatibility اجرا می‌شود و روی تمام پلتفرم‌ها حالت کراس پلی و Cross Progression را پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن این بازی به Game Pass چیست؟

منبع gamingbolt