Menu

تخفیف های بعدی فروشگاه استیم در راه هستند

طبق فهرست قرار گرفته در سایت SteamDB تاریخ شروع تخفیف Steam Golden احتملا ۲۹ آوریل خواهد بود و برای تاریخ قطعی باید منتظر تاییده ولو باشیم.

اخیرا سایت SteamDB زمان برگزاری رویداد Steam Golden Week را اعلام کرده است. Golden Week حراج سالانه استیم است که قرار است امسال از ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) شروع شود و تا ۶ می (۱۶ اردیبهشت) به‌مدت یک هفته ادامه داشته باشد. این حراج با‌توجه‌به مناطق زمانی از کشور ژاپن شروع می‌شود و به‌نظر می‌رسد استیم موارد ویژه‌ای را برای بازی‌های ژاپنی قرار داده است.

رویداد قبلی Golden Week Sale از تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) تا ۶ می (۱۷ اردیبهشت) ۲۰۲۰ برگزار شد و شامل تخفیف برای بازی‌هایی مثل Monster Hunter World, Dark Souls 3, Resident Evil 2 Remake, Dark Souls2, Devil May Cry 5 و تعداد زیادی از آثار استودیوهای ژاپنی می‌شد. طبق معمول سایت SteamDB تاریخ‌های اعلام شده را تخمینی عنوان کرده است و برای تایید باید منتظر اعلام رسمی ولو بود.

طبق فهرست رویدادها در سایت SteamDB قرار است استیم در اواخر ماه می و همزمان با تعطیلات Memorial Day ایالات‌متحده یک حراج برای بازی‌های جهان‌باز برگزار کند. همچنین در این فهرست Steam Game Festival بعدی هم قرار دارد که به‌صورت رسمی اعلام شده است و در بازه‌ی ۱۶ تا ۲۲ ژوئن (۲۷ خرداد تا ۲ تیر) برگزار می‌شود. این فستیوال مربوط‌به بازی‌های آینده استیم است و شامل صدها دمو و صحبت‌های سازندگان بازی‌ها در قالب لایواستریم می‌شود.