Menu

درخواست ۵۵ هزار هوادار برای ساخت Days Gone 2

در حالیکه سونی برخلاف شایعات به‌نظر می‌رسد تمایلی به نسخه دوم بازی Days Gone ندارد، حال اما روزبه‌روز به تعداد افرادی که خواهان تجدیدنظر این غول ژاپنی هستند اضافه می‌شود.

اوایل سال ۲۰۱۹ استودیوی Bend Studio با کمک سونی یک بازی اکشن ماجراجویی زامبی‌ محور تحت عنوان Days Gone را برای پلی استیشن 4 روانه بازار کرد. این بازی درحالیکه انتظارات زیادی را ایجاد کرده بود، اما پس از عرضه با نظرات ضدونقیض فراوانی روبه‌رو شد.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا در جریان هستید درحالیکه مدتی است صحبت‌ها و شایعاتی دررابطه با نسخه دوم و دنباله بازی Days Gone مطرح شده، اما اخیرا به‌نظر می‌رسد سونی با تغییر سیاست خود از کار و سرمایه‌گذاری روی این پروژه صرف‌نظر کرده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد طرفداران سرسخت Days Gone از این اقدام سونی شکایت داشته و با برپایی درخواستی در وبسایت Change.org خواهان از سرگیری روند توسعه بازی Days Gone 2 هستند. تعداد امضاکنندگان این کمپین که تنها چند روز از عمر آن می‌گذرد، در همین بازه زمانی کوتاه به بیش از ۵۵ هزار نفر رسیده است. در توضیحات آن آمده است که «میلیون‌ها نفر به‌دنبال تایید سونی مبنی‌بر ساخت نسخه دوم این بازی هستند. من از تمام علاقه‌مندان تقاضا دارم که این درخواست را امضا کنند. آن‌ها نمی‌توانند روی چنین اثر جذابی سرپوش بگذارند.»

البته باید توجه داشته باشید که برپایی چنین کمپینی شاید آن نتیجه‌ای را که طرفداران بازی به‌دنبال آن هستند همراه نداشته باشد، اما مسئله جالب توجه حمایت جف راس، کارگردان بازی Days Gone از آن بوده است. «از تمام کسانی که در این جنبش شرکت کرده‌اند، قدردانی می‌کنم. آن چیزی که درنهایت از این کمپین به‌دست می‌آید اهمیتی ندارد، بلکه عشق شما به بازی است که برای من و تیم تولید مهم و ارزشمند است. طرفداران Days Gone بهترین‌ها هستند.»

با استناد به صحبت‌های جان گاروین، کارگردان و نویسنده Days Gone، برای مدیران سونی امتیاز متاکریتیک بازی از اهیمت بسیار زیادی برخوردار است و همین عامل نیز باعث شد آن‌ها از ساخت دنباله این بازی منصرف شوند.

حال اگر شما هم از طرفداران بازی Days Gone هستید، لطفا نظرات خود درخصوص این کمپین و سرانجام نسخه دوم آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.