Menu

معرفی کاراکتر جدید بازی Apex Legends ؛ دختر یکی از خلبانان Titanfall

استودیوی ریسپاون با انتشار تریلری داستانی از شخصیت Valkyrie رونمایی کرده که دختر یکی از خلبانان بازی‌های Titanfall است.

استودیوی Respawn Entertainment چند هفته پیش اطلاعات زیادی از فصل جدید بازی Apex Legends به اشتراک گذاشت و تایید کرد که جدیدترین کاراکتری که قرار است به این بازی بتل رویال اضافه شود، از دنیای مجموعه بازی‌های Titanfall خواهد بود. ریسپاون حالا از این شخصیت جدید رونمایی کرده که نامش Valkyrie است. طبق گفته‌های سازندگان، او «به کمک بقایایی که از تایتان Northstar پدرش برایش مانده، می‌خواهد تا تاثیر خاص خود را در بازی اپیکس لجندز بگذارد.» ریسپاون همچنین قسمت جدیدی از سری انیمیشن‌های Stories From the Outlands را منتشر کرده که به معرفی شخصیت Valkyrie و ورودش به دنیای اپیکس لجندز می‌پردازد.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی که درباره‌ی شخصیت Valkyrie منتشر شده می‌خوانیم: «او دختر Viper، خلبان مشهور تایتان است. ولکری عشق پرواز کردن را از پدرش به ارث برده، ولی حس وظیفه‌شناسی او را نه. شخصیت Blisk از تایتال‌فال ولکری را با نام «وایپر کوچولو» خطاب قرار می‌دهد، البته با احترام با او صحبت می‌کند و از ولکری می‌خواهد که بهتر از این باشد. Valkyrie نیز به همین خاطر به میدان مبارزه‌ی اپیکس لجندز وارد می‌شود.»

همان‌طور که در تریلر زیر نمایش داده می‌شود، Valkyrie با شخصیت Kuben Blisk رودررو می‌شود و همچنین رابطه‌ی بین ولکری و پدرش وایپر که بازیکنان شاید او را به‌عنوان آنتاگونیست Titanfall 2 بشناسند، نشان داده می‌شود. در پایان تریلر نیز شاهد هستیم که ولکری از قطعات باقی‌مانده‌ از تایتان Northstar وایپر استفاده می‌کند و چیزی شبیه به تایتان اختصاصی خود را می‌سازد.

قابلیت‌های Valkyrie در Apex Legends احتمالا به تایتانی که از آن استفاده می‌کند ربط داشته باشد. البته در تریلر بالا اشاره‌ای به قابلیت‌ها و توانایی‌های ولکری نمی‌شود و طبق اظهارات ریسپاون، اطلاعات و اخبار بیشتری از اپیکس لجندز و شخصیت ولکری طی روزهای آینده منتشر می‌شود. کاراکتر Valkyrie در تاریخ ۴ می (۱۴ اردیبهشت) به Apex Legends اضافه می‌شود.