Menu

انتشار یک بازی کاملا مستقل از ماد محبوب Skyrim در تابستان امسال

ماد The Forgotten City که براساس بازی تحسین شده‌ی Skyrim ساخته شده، تابستان امسال به‌عنوان یک بازی مستقل برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود.

ماد The Forgotten City درواقع یک بازی کامل و داستان محور است که براساس بازی اکشن، نقش آفرینی و جهان باز The Elder Scrolls V: Skyrim توسعه داده شده است. این بازی که توسط استودیوهای بازی‌سازی بتسدا ساخته شده، اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شده و مورد تحسین منتقدان و جامعه مخاطبان قرار گرفت.اسکایریم جایزه Writers’ Guild از انجمن نویسندگان آمریکا را از آن خود کرده و این ماد نیز تاکنون بیش از ۳ میلیون بار دانلود شده است.

بازیکنان در داستان این بازی در یک شهر مخفی و زیرزمینی گرفتار شدند که در دوره تاریخی امپراطوری روم قرار دارد. استودیوی Modern Storyteller به‌عنوان توسعه‌دهنده این ماد در توضیحاتی که در خصوص شاخصه‌های مهم آن بیان کرده می‌نویسد:

«اگر یکی از افراد حاضر در این شهر ایده آل، قانون طلایی اسرارآمیز را زیر پا بگذارد، همه افراد خواهند مرد. از طرفی شما به‌عنوان یک مسافر زمان که دو هزار سال به عقب برگشته، لحظات پایانی عمر آن‌ها در یک حلقه‌ی بی‌پایان تجربه خواهید کرد تا با ماجراجویی و رمزگشایی از تک تک رازهای مخفی آن، اتفاقات این روز را تغییر دهد. براساس این قانون، هرکدام از این افراد که مرتکب گناهی می‌شوند، سایرین از پیامدهای آن زجر خواهند کشید. پروتاگونیست اصلی داستان توانایی سفر در زمان را داشته و درحالی‌که در حلقه‌های زمانی گرفتار می‌شود، از رازهایی پرده بر می‌دارد که سرنوشت اتفاقات یک روز به‌خصوص را دچار تغییر می‌کند.»

«تنها راه‌حل این افسانه‌ی تاریخی، بهره‌برداری هوشمندانه از حلقه‌های زمان و تصمیمات دشواری است که در این راه با آن مواجه خواهید شد. اینجا تصمیمات شما اهمیت پیدا می‌کند و سرنوشت این شهر در دستان شماست.»

در ادامه فهرستی که Gematsu از تجربیات مورد انتظار شما از این بازی تهیه کرده را ملاحظه می‌کنید:

  • در محیط جهان باز و بسیار دقیق شهر باستانی این بازی که به کمک موتور گرافیکی Unreal Engine به واقعیت تبدیل شده، ماجراجویی خواهید کرد.
  • با شخصیت پردازی بسیار دقیق و کاملاً عمیق و مفصل کاراکترهای بازی عجین می‌شوید.
  • با چالشهای اخلاقی و پیامدهای آن‌ها در زندگی شخصیت‌های بازی مواجه شده و برای هریک چاره اندیشی خواهید کرد.
  • معماهای درگیر کننده و پایان بندی غیرخطی و متعدد این بازی از مهم‌ترین شاخصه‌های آن است.
  • با حق انتخاب‌های مختلف و شکل دادن به پس زمینه شخصیتی کاراکترهای بازی، می‌توانید در با شخصیت دلخواه خود در بازی نقش داشته باشید.
  • مشکلات را به روش خود حل می‌کنید و از منطق، جذابیت، رشوه، مخفی کاری، ایجاد ترس و وحشت یا استفاده هوشمندانه از حلقه‌ی زمان اهداف خود را پیش خواهید برد.

The Forgotten City برای پی سی، PS4، پلی استیشن 5، سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد.

منبع vg247