Menu

انتشار بازی جدید لاکپشت های نینجا برای پلتفرمی دیگر

در جریان رویداد بازی‌های مستقل نینتندو، استودیوی Tribute Games با انتشار تریلری از نسخه سوییچ بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge رونمایی کرد.

چندین دهه از تولد چهار لاکپشت مبارز، نینجا و البته بامزه می‌گذرد. لاکپشت‌هایی که باوجود قدرت‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارند، از محبوبیت بسیار بالایی در میان قشر وسیعی از مردم برخوردار هستند.

احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش بود که استودیوی بازی‌سازی Tribute Games، سازنده دو بازی Mercenary Kings و Flinthook، با انتشار یک تریلر کوتاه از پروژه جدید خود رونمایی کرد. این بازی بیت‌ام‌آپ که با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge معرفی شد، قرار است شخصیت‌های دوست‌داشتنی سری لاکپشت‌های نینجا ازجمله مایکل آنجلو، لئوناردو، داناتلو، رافائل، استاد اسپلینتر و شردر را در قالب جدیدی به مخاطبان ارایه دهد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، شب گذشته در رویداد بازی‌های مستقل نینتندو به‌صورت رسمی مشخص شد که این بازی نیز علاوه‌بر پلتفرم پی سی راهی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ نیز خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای آن آشنا شوید.

براساس شواهد و اطلاعات منتشر شده، این بازی که درواقع ترکیبی از گرافیک کلاسیک و گیم‌پلی مدرن است، تنوع دشمان بالایی نیز خواهد داشت. کاربران علاوه‌بر اینکه می‌توانند بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge را به‌صورت تک‌نفره تجربه کنند، تیم سازنده یک حالت Co-Op چهارنفره نیز تدارک دیده است.

با استناد به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge قرار است در تاریخ نامعلومی از سال جاری دردسترس طرفداران قرار گیرد. تا این لحظه هنوز درخصوص اینکه آیا بازی برای سایر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد یا خیر، صحبتی زده نشده است.

حال چنانچه شما هم از علاقه‌ندان به سری لاکپشت‌های نینجا هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع gamingbolt