Menu

تاریخ انتشار بازی Call of the Sea برای پلتفرم ‌های جدید

استودیو Out of the Blue به‌تازگی تاریخ انتشار Call of the Sea را برای پلتفرم‌های سونی اعلام کرد.

در ماه دسامبر ۲۰۲۰ بود که بازی Call of the Sea برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. این در حالی است که Call of the Sea در آینده نزدیک در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌گیرد.

حساب کاربری توییتر Call of the Sea به‌تازگی اعلام کرده که این بازی در ماه مِی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هم عرضه می‌شود. Call of the Sea روایت‌گر داستان نورا است که به یک جزیره در اقیانوس‌ آرام جنوبی سفر می‌کند. درواقع نورا در راستای پیدا کردن شوهر گمشده خود، به این مکان سفر کرده و با حل معما و پیدا کردن دست نوشته‌های مختلف، باید واقعیت را کشف کند.

داستان بازی در سال ۱۹۳۰ روایت می‌شود و تا حدی از کارهای لاوکرافت در آن الهام گرفته شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Call of the Sea را تجربه کرده‌اید؟ بازی Call of the Sea توانست از زومجی نمره ۷ را کسب کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

مخاطبی که بتواند با صبر و حوصله قدم به محیط‌های متفاوت بگذارد، تک‌تک اجسام را بررسی کند و به حل پازل‌ها و شنیدن قصه بپردازد، شانس لذت بردن از نخستین ساخته‌ی استودیو بازی‌سازی اسپانیایی Out of the Blue را دارد. مخصوصا به این خاطر که بازی مدام بهتر می‌شود و بیشتر به جلب توجه کامل بازیکن می‌پردازد. اگر نویسندگی مونولوگ‌ها در سطح بالاتری قرار داشت و روایت قصه از ریتم بهتری برخوردار بود، شاید Call of the Sea می‌توانست گیمرهای بیشتری را درگیر ماجراجویی نه‌چندان بلند خود کند. ولی در وضعیت فعلی هم اگر انتظارات خود را کنترل کنید و سبک بازی را دوست داشته باشید، از پرداخت ۲۰ دلار برای همراه شدن با نورا در جزیره‌ی مرموز پشیمان نمی‌شوید.