Menu

احتمال وجود یک درجه سختی دشوار با ویژگی‌های خاص در Resident Evil 8

یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده اخیرا ادعا کرده که Resident Evil 8 دارای یک درجه‌ی سختی دشوار است که قرار نیست صرفا بازی را سخت‌تر کند و دارای المان‌ها و ویژگی‌های جالبی است.

بازی‌های مجموعه‌ی رزیدنت ایول همیشه ارزش تکرار بالایی داشته‌اند و یکی از ویژگی‌هایی که کپکام به قصد ترغیب گیمر به تکرار بازی در آن قرار می‌دهد، آیتم‌ها و حالت‌های قابل آنلاک کردن است. حال به‌نظر می‌رسد که Resident Evil Village نیز از این قائده مستثنی نیست و این نسخه احتمالا قرار است شامل یک درجه‌ی سختی دشوار باشد که ویژگی‌های خاصی نیز دارد.

اینسایدر شناخته‌شده‌ی رزیدنت ایول با نام توییتری Aesthetic Gamer aka Dusk Golem یا همان داسک گولم اخیرا در این شبکه‌ی اجتماعی اظهار کرده که رزیدنت ایول ویلج همانند حالت Ethan Must Die رزیدنت ایول 7 یک درجه‌ی سختی دشوار و قابل آنلاک شدن دارد که طبق ادعای او صرفا بازی را سخت‌تر نمی‌کند و ظاهرا شامل المان‌هایی در سبک روگ‌لایک خواهد بود. علاوه‌بر این، در این درجه‌ی سختی دست بازیکنان در پیشرفت در بازی بازتر است و همچنین دشمنان و محل قرارگیری آیتم‌ها در جهان بازی به‌صورت تصادفی تعیین خواهند شد.

این اطلاعات در حال حاضر غیررسمی تلقی می‌شوند و هنوز به‌طور کامل نمی‌توان از صحت‌شان مطمئن بود. بااین‌حال، داسک گولم در بسیاری از مواقع اطلاعات موثقی از مجموعه‌ی رزیدنت ایول افشا کرده و به همین خاطر احتمال اینکه کپکام قبل از انتشار Resident Evil 8 و در آینده‌ا‌ی نزدیک از این درجه‌ی سختی رونمایی کند کم نیست.

Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین قرار است در رویدادی که تا چند روز دیگر در ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) برگزار می‌شود، جزئیات و تصاویر بیشتری از گیم‌پلی ویلج به نمایش گذاشته شود. این احتمال نیز وجود دارد که در همان روز دموی دوم بازی برای دانلود در دسترس عموم قرار بگیرد.