Menu

برنامه بلندپروازانه شرکت سازنده Life is Strange برای سال‌ های آتی

شرکت دونت‌ناد اینترتینمنت برنامه دارد تا بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ پنج بازی تازه را در دسترس بازیکنان قرار دهد.

شرکت دونت‌ناد اینترتینمنت از زمان انتشار مجموعه بازی‌های Life is Strange نام خود را به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان مستقل شایان توجه بر سر زبان‌ها انداخته است. با اینکه به نظر می‌رسد آن‌ها دیگر روی آن مجموعه کار نمی‌کنند، اما هنوز بازی‌های زیادی در دست تولید دارند. با اینکه هنوز از گستره‌ی همه‌ی بازی‌های در حال توسعه‌ی دونت‌ناد اینترتینمنت اطلاع نداریم، ولی ظاهراً این شرکت برنامه‌ی بلند پروازانه‌ای برای چند سال آینده در ذهن دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت دونت‌ناد اینترتینمنت به‌هنگام مرور وضعیت کسب‌وکار در سال ۲۰۲۰، جزئیات مالی و برنامه‌های آتی خود را به تفصیل شرح داده است. این شرکت عنوان کرد که چندین پروژه‌ی در حال توسعه دارد که باتوجه‌به‌گفته‌های پیشین آن‌ها چندان تعجب‌آور نیست. بااین‌حال آنچه که احتمالاً باعث شگفتی طرفداران می‌شود، توسعه‌ی پنج بازی تازه توسط دونت‌ناد اینترتینمنت است که خود آن‌ها وظیفه‌ی انتشارش را برعهده دارند. البته این شرکت در توسعه‌ی بازی‌های دیگری نیز با سایر توسعه‌دهندگان مشارکت دارد که از میان آن‌ها می‌توان به بازی جدید شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو اشاره کرد که هنوز معرفی نشده است. ظاهراً آن‌ها امیدوارند که آثار مورد بحث را در یک بازه‌ی زمانی به‌شدت فشرده بین سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۵ میلادی در دسترس بازیکنان قرار دهند.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که شرکت دونت‌ناد اینترتینمنت روی چه آثاری کار می‌کند و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم. آخرین آثار این شرکت یعنی Tell Me Why و Twin Mirror هر دو در سال ۲۰۲۰ به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه یافت. عرضه‌ی ۵ بازی در طول ۳ سال هدف تحسین‌برانگیز و قابل توجهی است و باید دید که در سال‌های آتی با چه بازی‌هایی از آن‌ها روبه‌رو می‌شویم و آیا می‌توانند موفقیت آثار پیشین را تکرار کنند یا خیر.