Menu

کاهش حجم بازی COD: Warzone با آپدیت جدید

با نصب آپدیت Reloaded فصل دوم Call of Duty: Warzone حجم فایل بازی کاهش خواهد یافت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن آپدیت جدید فصل دوم Call of Duty: Warzone را که به نام Reloaded شناخته می‌شود، طوری طراحی کرده که پس از نصب حجم فایل بازی را کاهش می‌دهد. کاربران زیادی از زمانی‌که وارزون منتشر شد، از حجم زیاد فایل این بازی شکایت می‌کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد که اکتیویژن حالا دست به کار شده تا در قالب آپدیت جدید فایل بازی را کمی کوچک‌تر کند.

آپدیت Reloaded فصل دوم وارزون امروز ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) منتشر می‌شود و علاوه‌بر کوچک‌تر کردن فایل بازی، شامل موارد و محتوای جدیدی نیز می‌شود. در پستی در وب‌سایت کالاف دیوتی درباره‌ی این آپدیت نوشته شده: «آپدیت Reloaded فصل دوم حجم فایل بازی کالاف دیوتی وارزون را کوچک‌تر می‌کند و دست به بهینه‌سازی آن می‎زند. کسانی که نسخه‌ی کامل شامل Modern Warfare و Warzone یا کسانی که فقط وارزون را در اختیار دارند، پس از نصب این آپدیت شاهد کاهش حجم فایل بازی روی پلتفرم‌های‌شان خواهند بود.»

برای کسانی که وارزون را جداگانه روی کنسول‌ یا کامپیوترشان نصب‌شده دارند شاید میزان کاهش حجم اعمال‌شده خیلی محسوس نباشد، اما آن‌هایی که پکیج مادرن وارفر و وارزون را دارند می‌توانند امیدوار باشند که فایل بازی‌شان به‌طور قابل‌توجه‌ای کوچک‌تر خواهد شد. در پست مذکور میزان کاهش حدودی حجم فایل روی هر پلتفرم‌ به تفکیک «تنها وارزون» و «وارزون و مادرن وارفر» ذکر شده که در ادامه می‌بینید:

  • روی پلی استیشن 5:  ۱۰.۹ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۰.۶ گیگابایت (وارزون و مادرن وارفر)
  • روی پلی استیشن 4:  ۱۰.۹ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۰.۶ گیگابایت (وارزون و مادرن وارفر)
  • روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس۱۴.۲ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۳.۶ گیگابایت (وارزون و مادرن وارفر)
  • روی ایکس باکس وان۱۴.۲ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۳.۶ گیگابایت (وارزون و مادرن وارفر)
  • روی پی سی۱۱.۸ گیگابایت (تنها وارزون) / ۳۰.۶ گیگابایت (وارزون و مادرن وارفر)

آپدیت Reloaded فصل دوم همچنین برای Black Ops Cold War هم منتشر می‌شود و حجم فایل دانلودی آن برای کسانی که نسخه‌ی کامل بلک آپس کلد وار را در اختیار دارند بین ۷.۴ تا ۱۴.۱۸ گیگابایت و برای کسانی که وارزون را دارند بین ۵۲ تا ۵۷.۸ گیگابایت است.

اکتیویژن می‌گوید حجم فایل دانلودی از حالت عادی بیشتر است ولی کاربران قرار است فقط همین یک‌بار چنین فایل حجیمی را دانلود کنند و این فایل پس از نصب تغییراتی در فایل‌های Warzone اعمال می‌کند که درنهایت حجم نهایی فایل نصب‌شده‌ی بازی را کاهش خواهد داد. اکتیویژن همچنین اشاره می‌کند که قصد دارد حجم آپدیت‌های آینده را کاهش دهد. علاوه‌بر این، تریلر آپدیت Reloaded فصل دوم را برای بلک آپس کلد وار می‌توانید در زیر تماشا کنید.