Menu

خودروهای مسابقات ناسکار و فرمول یک در فصل جدید بازی راکت لیگ

از فصل سوم Rocket League با انتشار تریلری رونمایی شده است. این فصل به‌زودی منتشر می‌شود و با خود خودروهای مسابقات NASCAR و فرمول یک را به بازی می‌آورد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فصل سوم بازی Rocket League در تاریخ ۷ آوریل (۱۸ فروردین) منتشر خواهد شد. در این فصل قرار است علاوه‌بر باز‌طراحی استادیوم DHF، باندل‌هایی از خودروهای NASCAR و فرمول یک به بازی اضافه شوند. جزئیات بیشتر درباره‌ی محتوای مربوط‌به NASCAR در اواسط اردیبهشت و F1 در اواخر اردیبهشت اعلام می‌شود.

همچنین خودروی جدیدی به نام Tyranno نیز در قالب راکت پس جدید (Rocket Pass) به بازی اضافه می‌شود که در دسته‌ی خودروهایی با نوع بدنه‌ی Dominus (یا همان Dominus Hitbox) قرار می‌گیرد. اطلاعات بیشتر از راکت پس جدید در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

همان‌طور که بالاتر گفته شد، قرار است تغییراتی در استادیوم DHF صورت گیرد. این تغییرات شامل اضافه شدن یک پیست مسابقه به آن می‌شود. همچنین استادیوم DHF به Playlist‌های کژوال و رقابتی اضافه خواهد شد و در شروع فصل سوم برای حالت فری‌پلی و مچ‌های خصوصی در دسترس قرار می‌گیرد.

فصل سوم قرار است پس از عرضه‌ی آپدیتی برای بازی در تاریخ ۶ آوریل، یک روز بعد در ۷ آوریل منتشر شود. پس از آغاز فصل، تورنومنت‌های رقابتی آن معرفی خواهند شد و فصل رقابتی جدیدی شروع می‌شود. جوایز رقابت‌های فصل دوم راکت لیگ نیز اندکی پس از شروع فصل سوم به برندگان اعطا می‌شود.

منبع vg247