Menu

واکنش منتقدین به بازی It Takes Two

به‌تازگی بازی It Takes Two روانه بازار شده است و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی کوآپ جذاب و سرگرم کننده را می‌دهد.

تعدادی از کاربران جوزف فارس و استودیو هیزلایت (Hazelight Studios) را برای بازی A Way Out می‌شناسند. این در حالی است که وی درگذشته بازی Brothers: A Tale of Two Sons را کارگردانی کرده بود.

پس از معرفی بازی It Takes Two، مشخص شد که این بازی هم همانند دو ساخته قبلی جوزف فارس، یک تجربه کوآپ را ارائه می‌دهد؛ تجربه‌ای که حتما دو بازیکن باید درکنار یکدیگر داستان بازی را پیش برده و معماها را حل کنند. البته همانند A Way Out، بازی دارای سیستم Friend’s Pass است. ازاین‌رو تنها یکی از دو کاربر می‌تواند بازی را خریداری کند و نفر دوم هم تنها با دانلود نسخه Friend’s Pass، با دوست خود به تجربه‌ی It Takes Two مشغول شود.

چند روز پیش میانگین امتیازات بازی It Takes Two منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب بازی هستیم. در ادامه نگاهی به نظرات منتقدان بازی‌های ویدیویی در ارتباط با It Takes Two خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

It Takes Two

  • سازنده: هیزلایت
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • سبک: ماجراجویی و پلتفرمر
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس

گیمزبیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

 

من درگیر این فکر هستم که یک بازی کوآپ معمایی بهتر از It Takes Two را نام ببرم. شاید بازی Portal 2 انتخاب بهتری باشد، اما It Takes Two هم‌رده این بازی قرار خواهد گرفت.

گیمزرادار+: ۱۰۰ از ۱۰۰

It Takes Two یک تجربه ارزشمند و شبیه به آثار پیکسار است که به‌صورت مداوم نوآوری خود را نشان می‌دهد و یک تجربه کوآپ عالی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد که نمونه آن را تجربه نکرده‌اند.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

It Takes Two یک بازی کوآپ و ماجراجویی دیدنی است و ایده‌های بسیار خوبی را برای گیم‌پلی خود استفاده کرده است. این بازی زیبا، سرسام‌آور و حبابی از خلاقیت است که سرگرم شدن، پاداشی است که در این مسیر کسب می‌کنید. اگر دوست و همراهی دارید که بتوانید با او بازی‌های کوآپ را تجربه کنید، It Takes Two تجربه‌ی بسیار سرگرم کننده‌ای است و باید آن را انجام دهید.

اسکرین رنت: ۹۰ از ۱۰۰

عده‌ای از ناشران معتقد هستند که سبک مشارکتی و کوآپ محور بودن یک آنطور که باید و شاید همه‌گیر نیست، اما بازی It Takes Two این سبک با یک ساختار درست و مناسبت، می‌تواند جذاب و سرگرم کننده ظاهر شود.

پوش اسکوئر: ۸۰ از ۱۰۰

It Takes Two یک بازی ماجراجویی کوآپ عالی است. داستان‌سرایی آن از بعضی از جنبه‌ها دارای ایراد است و تمامی اجراهای بازی عالی نیستند. این بازی فراتر از یک تجربه سرگرم کننده هوشمندانه و گیم‌پلی متنوع است. It Takes Two دو بازیکن را مجبور می‌کند که با یکدیگر در نقاط بسیاری از گیم‌پلی همکاری داشته باشند و تنوع گیم‌پلی و محیط‌های بازی، این کار را از ابتدا تا انتهای بازی سرگرم کننده جلوه داده است.