Menu

اولین اطلاعات از بازی استراتژی جدید THQ Nordic

شرکت THQ Nordic با تأسیس استودیویی جدید خبر از ساخت یک بازی استراتژی تازه داده است.

شرکت THQ Nordic و شرکت والدش یعنی Embracer Group در بازه زمانی کوتاهی گسترش بسیاری یافته‌اند. آن‌ها چندین استودیو و آی‌پی را به زیرمجموعه خود اضافه کرده‌اند و به سختی می‌توان گفت آن‌ها دقیقا صاحب چند آی‌پی هستند و چند بازی در حال ساخت دارند. بالاخره آن‌ها اخیرا در ادعایی عجیب گفته‌اند که ۱۱۸ بازی در مراحل مختلف توسعه دارند.

شرکت THQ Nordic‌ به‌تازگی از تأسیس استودیویی جدید به نام Ashborne Games خبر داده است. این استودیو گویا با حضور چند تن از پیشکسوت‌های صنعت بازی آغاز به‌کار کرده است. طبق ادعای THQ برخی از اعضای این استودیو قبلا روی بازی‌های Arma و Mafia و Silent Hill Downpour کار کرده‌اند. اولین بازی این استودیو از یک آی‌پی جدید است و در سبک استراتژی و نقش‌آفرینی ساخته خواهد شد. این استودیو قرار است از بازی Comanche نیز پشتیبانی کند. THQ آی‌پی این بازی را خریداری کرده و بسیاری از اعضای تیم تولید آن نیز قرار است به استودیو Ashborne بپیوندند. استودیو Ashborne فعلا ۳۸ عضو دارد و به‌زودی اعضای بیشتری به آن اضافه خواهند شد.

استودیو Ashborne قرار است بر ساخت بازی‌های استراتژی و نقش‌آفرینی تمرکز کند. آن‌ها می‌گویند هدف‌شان خلق یک تجربه گیمینگ صحیح است که سیستم‌های پیچیده‌ای دارد و بازیکنان را به تکرار بازی ترغیب می‌کند. آن‌ها همچنین می‌گویند از نظر ایشان جای چیزی در بازار بازی‌های ویدیویی خالی است، جایی خالی که احتمال خودشان می‌خواهند آن را پر کنند. همچنین بازی Comanche فعلا در Early Access (دسترسی زودتر از موعد) و آزمایشی برای کاربران پی‌سی است.

منبع Gamingbolt