Menu

نمایش موجودات مختلف دنیای وحشی Outriders در تریلر جدید این بازی

اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از محیط بازی Outriders را منتشر کرده که جوانب مختلفی از دنیای خشن و پرچالش بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Outriders یک شوتر لوتر سوم شخص از توسعه‌دهندگان استودیوی People Can Fly است که نوید یک بازی اکشن و هیجان انگیز با روایت داستانی الهام گرفته از بازی‌های نقش آفرینی را به مخاطبان خود می‌دهد. اسکوئر انیکس، ناشر بازی Outriders بعد از انتشار دموی این بازی و بازخورد مثبتی که از سوی بازیکنان و منتقدان دریافت کرد، در تریلر جدیدی به نمایش جوانب مختلف دنیای بازی پرداخته است.

تریلر جدید بازی Outriders ضمن نمایش دنیای وحشی و خطرات و چالش‌هایی که بازیکنان در حین تجربه‌ی این بازی با آن مواجه خواهند شد، «پیشتازان» را در حال فرار از سیاره‌ای که آن‌ها طعمه در نظر می‌گیرد، معرفی می‌کند. دنیای Outriders بسیار بزرگ و پراز خطرات و اتفاقات غیرمنتظره است که بازیکن باید تلاش کند تا در آن زنده بماند. اما راهزنان تنها خطراتی نیستند که زندگی «پیشتازان» را تهدید می‌کنند؛ در این ویدیو، نگاه دقیق‌تری به این «سیاره جهنمی» و موجودات خطرناکی که جلوی راه شما قرار می‌گیرند خواهیم داشت.

Enoch هیچ شباهتی به یک خانه‌ی امن و دنج ندارد؛ اینجا با یک دنیای خشن و خون آلود مواجه هستیم که جسارت شما را در جنگ به چالش می‌کشد. خوشبختانه می‌توانیم دوستان خود را در گیم‌پلی Co-op این بازی به همراه داشته باشیم. البته افرادی که علاقه‌مند هستند تا توانایی‌های خود را به چالش بکشند، می‌توانند Outriders را به‌تنهایی تجربه کنند.

اگر به سبک بازی‌هایی مانند Borderlands ،Fallout ،Destiny ،Gears of Wars و حتی Diablo علاقه دارید، Outriders می‌تواند یکی از بازی‌هایی باشد که باید در نظر داشته باشید.

دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی (ازطریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز) می‌توانند در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۱ (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) انتظار عرضه‌ی این بازی را داشته باشند. همچنین نسخه‌ی دموی این بازی که چندوقت پیش منتشر شد، چپتر ابتدایی بازی را شامل می‌شود و فایل‌ ذخیره‌ی آن را می‌توان به بازی اصلی منتقل کرد. اخیراً مایکروسافت تأیید کرد که بازی Outriders در همان روز عرضه برای مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع gameinformer