Menu

دموی جدید Resident Evil Village شامل محتوایی از نسخه نهایی بازی خواهد بود

درحالیکه اولین نسخه آزمایشی بازی Resident Evil Village به‌نام Maiden بیشتر جنبه بصری بازی را به تصویر می‌کشید، حال به‌نظر می‌رسد دموی بعدی بازی صحنه‌هایی از نسخه نهایی را نیز شامل خواهد شد.

کمتر از یک سال از زمان معرفی جدیدترین نسخه سری رزیدنت ایول تحت عنوان Resident Evil Village می‌گذرد؛ اثری که قرار است در ادامه نسخه هفتم این مجموعه، داستان ایتن وینترز در کلبه‌ای دورافتاده و مملو از خون‌آشام و گرگینه را روایت کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش بود که تیم سازنده یک نسخه دمو و آزمایشی به‌نام Maiden را به‌صورت انحصاری برای کاربران کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 منتشر کرد. در حالیکه این نسخه بیشتر با هدف آشنا کردن گیمر با فضای بازی عرضه شد، حال باتوجه به جدیدترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد دومین دموی بازی یک قدم جلوتر رفته و محتوای محصول نهایی را نیز در خود شامل خواهد شد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده است که عوامل تولید بازی Resident Evil Village پیش‌از این نیز اشاره‌ای به دموی جدیدی از این بازی کرده بودند. حال براساس اطلاعات منتشر شده، این نسخه قرار است صحنه‌هایی از محصول نهایی را به محاطب نمایش دهد. آنچه از شواهد برمی‌آید در آینده باید منتظر رویدادهای جدیدی برای بازی Resident Evil Village و همچنین ۲۵ سالگی سری رزیدنت ایول باشیم.

حال اگر پس از تجربه دموی کوتاه Maiden هنوز به خرید بازی Resident Evil Village اطمینان پیدا نکرده‌اید، به‌نظر می‌رسد دومین نسخه دموی بازی شک و تردیدهایتان را رفع خواهد کرد.

بازی Resident Evil Village طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است در تاریخ ۱۷ اردیبهشت (۷ می) برای پی سی، کنسول‌‌های نسل هشتم، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 روانه بازار شود.

چنانچه شما هم از طرفداران سری رزیدنت ایول هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص جدیدترین نسخه این مجموعه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع gamingbolt