Menu

جزئیات جدید از Rainbow Six Quarantine؛ انتشار بازی روی کنسول‌ های جدید ایکس باکس

صفحه‌ای در وب‌سایت مایکروسافت ایجاد شده که خبر از انتشار Rainbow Six Quarantine برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس می‌دهد. همچنین جزئیات جدیدی از بازی در آن دیده می‌شود.

بازی Rainbow Six Quarantine مدتی می‌شود که در دست ساخت است و یوبیسافت هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرده است. البته این را می‌دانیم که تمرکز بازی به‌جای اینکه مانند Rainbow Six Siege روی مبارزات بازیکن دربرابر بازیکن باشد، بازیکن را مقابل هوش‌مصنوعی قرار می‌دهد. این را هم می‌دانیم که این دشمنان هوش مصنوعی درواقع موجوداتی وحشی و جهش‌یافته هستند که بازیکنان باید مانند حالت Outbreak رینبو سیکس سیژ که چند سال پیش به‌مدت محدود به بازی اضافه شده بود، آن‌ها را مهار کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار مرتبط با Rainbow Six Quarantine، کاربری به نام nitrowolf2 از ردیت متوجه شده که یک صفحه‌ی تست فنی به نام Rainbow Six Siege [Codenamed] Parasite در وب‌سایت مایکروسافت ایجاد شده است و در آن جزئیاتی جدید از بازی به چشم می‌خورد.

Rainbow Six Quarantine علاوه‌بر پشتیبانی از حالت کوآپ آنلاین دو تا سه‌نفره، شامل یک بخش تک‌نفره نیز می‌شود. علاوه‌بر این، این بازی درکنار ایکس باکس وان برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز منتشر می‌شود و همچنین از قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) پشتیبانی خواهد کرد.

البته به‌نظر می‌رسد که وب‌سایت رسمی Rainbow Six Quarantine هنوز به‌روز نشده است، چراکه پلتفرم‌های انتشار آن را هنوز ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی ذکر می‌کند. بااین‌حال، اطلاعات صفحه‌ی مذکور در سایت مایکروسافت احتمالا موثق است و تایید می‌کند که جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی رینبو سیکس علاوه‌بر کنسول‌های نسل هشتمی، برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و به احتمال زیاد پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد.

نکته‌ی جالب دیگر در صفحه‌ی مورد اشاره در وب‌سایت مایکروسافت به نام‌گذاری موجود در آن برمی‌گردد که در آن کلمه‌ی Parasite به چشم می‌خورد. چندوقت پیش شایعه شده بود که یوبیسافت دنباله‌ی نام بازی را از Quarantine به Parasite تغییر داده و دلیل آن نیز به استفاده‌ی زیاد از واژه‌ی Quarantine (قرنطینه) در دوران همه‌گیری کرونا برمی‌گردد. البته یوبیسافت همان زمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قرار نیست نسخه‌ی جدید رینبو سیکس Parasite نامیده شود. بااین‌حال، باتوجه‌به نام به‌کار برده‌ شده در وب‌سایت مایکروسافت، شاید باید منتظر تغییر نام Rainbow Six Quarantine باشیم.

همچنین بااینکه در صفحه‌ی مذکور درباره‌ی انتشار Rainbow Six Quarantine روی سرویس ایکس باکس گیم پس چیزی نوشته نشده، ولی شاید درنهایت این اتفاق بیفتند و این بازی شوتر تاکتیکی در روز عرضه یا چندوقت بعد در دسترس مشترکین گیم پس نیز قرار گیرد.

یوبیسافت چندهفته پیش اعلام کرده بود که برنامه دارد تا Rainbow Six Quarantine را تا پیش از تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۸ مهر ۱۴۰۰) عرضه کند.

منبع gamingbolt