Menu

معرفی بازی موبایل SPACE SHOOTER؛ نبرد با بیگانگان فضایی

SPACE SHOOTER بازی جدید و سرگرم کننده‌ای در سبک آرکید است که با داشتن صحنه‌های اکشن و جذاب، می‌تواند هیجانی غیر قابل توصیف را به کاربران خود منتقل کند.

با بازی جدید و سرگرم کننده SPACE SHOOTER بازیکنان به جهانی دیگری منتقل خواهند شد. فضا مقصد نهایی گیمرها خواهد بود؛ جایی که نبرد علیه دشمنان شکل گرفته و شما باید مبارزات را هدایت کنید. این بازی اندروید که در سبک آرکید منتشر شده است با داشتن صحنه‌های اکشن جذاب، می‌تواند هر کسی را با هر سلیقه‌ای به خود جذب و درنهایت برای ساعت‌ها یا حتی روزهای متوالی سرگرم کند.

بازی‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانیم با آن‌ها تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از مبارزه در فضا به‌دست آورید که هر کدام قطعاً تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را به ما منتقل می‌کنند. اگر از دسته کاربرانی باشید که به این نوع بازی‌ها علاقه داشته باشید قطعاً با دیدن تصاویر محیط گیم‌پلی به یاد یکی از پر طرفدارترین بازی‌ها یعنی Chicken Shooter خواهید افتاد که برای از بین‌ بردن دشمنان تخم مرغ دزد خود، به فضا سفر کرده است.

همان‌طور که گفته شد گیم پلی بازی SPACE SHOOTER شما را به جایی بیرون از جو زمین ‌می‌برد. در فضا، دشمنان شورش کرده‌اند و حال این شما هستید که باید با استراتژی مناسب و فضاپیماهای مختلف آن‌ها را نابود کنید. توسعه‌دهندگان استودیوی بازی‌سازی Spirit Bomb برای آنکه کاربران با جو بازی آشنا شوند و بدانند باید چگونه با هر کدام از دشمنان مبارزه کنند، مراحل اولیه را ساده طراحی کرده‌اند. هر مرحله دارای باس قدرتمندی است که برای رسیدن به او باید امتیازی را که از قبل تعریف شده، به‌دست آورید. برای کسب امتیاز کار خاصی نباید انجام دهید و فقط باید نیروهای دشمن را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

برای نابودی دشمنان خود فقط کافی است تا سفینه فضایی را که در پایین صفحه قرار دارد با انگشت‌تان به چپ و راست بکشید تا با شلیک‌های بی‌امان و خودکار بتوانید هر کس و هر چیزی را که در مسیرتان قرار می‌گیرد، نابود کنید. دشمنان به‌صورت ردیفی به سمت پایین فرود می‌آیند و بازیکنان باید در صورت توان آن‌ها را قبل خارج شدن از صفحه نابود یا در مسیر خروج آن‌ها قرار نگیرند؛ چرا که ممکن است به آن‌ها برخورد کنید و بازی را ببازید.

در جان فضایی‌های عجیب و غریب سکه‌هایی نهفته است که با نابودی آن‌ها، سکه‌ها آزاد می‌شوند و در فضا منتشر خواهند شد که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید سفینه فضایی خود را با ویژگی‌های جدیدی همراه کرده و برای قدرت بیشتر ارتقاء دهید. اگر احساس می‌کنید که سفینه فضایی از طراحی مورد علاقه شما برخوردار نیست یا نیاز دارید آن را تغییر دهید، مشکلی نیست چرا که توسعه‌دهندگان انواع مختلفی از سفینه ها را برای کاربران در نظر گرفته‌اند. هر کدام از آن‌ها دارای قیمتی خاص خواهد بود.

در مورد صداگذاری و گرافیک بازی باید گفت که توسعه‌دهندگان برای پس زمینه موسیقی جذابی را در نظر گرفته‌اند که اجازه می‌دهد هیجان کاربران در هنگام مبارزه با دشمنان بالا و بالاتر برود. درکنار موسیقی متن، موارد دیگری نیز به گوش میرسد، اما نه همیشه. فقط زمانی‌که تیرها به دشمنان برخورد می‌کند و از بین می‌روند یا درحال جمع آوری سکه‌ها هستید! محیط هر بازی با داشتن جزئیات مناسب و افکت‌های منحصر‌به‌فرد به ما نشان می‌دهد که گرافیک خوبی برای گیم پلی در نظر گرفته شده تا چشم کاربران را به صفحه خیره کند. 

منبع زومجی