Menu

رونمایی از قسمت دوم بسته الحاقی جدید Doom Eternal در آینده ای نزدیک

بعد از فاش شدن اطلاعات مربوط ‌به بخش دوم DLC بازی Doom Eternal به نام Ancient Gods – Part Two بتسدا رسماً این بسته الحاقی را تأیید کرد.

شاید عجیب به نظر برسد اما به همین زودی به اولین سالگرد عرضه بازی Doom Eternal نزدیک می‌شویم. بااین‌حال به نظر می‌رسد که استودیوی id Software همچنان روند پشتیبانی از شوتر اول شخص و پرطرفدار خود حفظ می‌کند. بتسدا رسماً تأیید کرده که بخش دوم بسته گسترش دهنده Ancient Gods در دست آماده‌سازی بوده و به‌زودی تیزر آن در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بتسدا به‌تازگی پیام جدیدی را ازطریق حساب توییتر Doom منتشر کرده که خبر از انتشار یک تیزر برای پارت دوم بسته الحاقی Ancient Gods دوم اترنال می‌دهد. این تریلر، یک هفته بعد و در تاریخ ۱۵ مارس (دوشنبه ۲۵ اسفند) منتشر خواهد شد. واضح است که بتسدا در حال آماده‌سازی مخاطبان برای یک رونمایی بزرگ از محتوای تکمیلی بازی محبوب خود است.

اما برای توضیح اینکه چرا بتسدا به‌جای انتشار مستقیم تریلر اقدام به انتشار این خبر کرده است، می‌توان دلایل خوبی آورد. اخیراً اچیومنت‌های Ancient Gods – Part Two DLC به‌صورت تصادفی در اینترنت فاش شده و موجی از گمانه زنی‌ها و شایعات را درباره بازی Doom Eternal ایجاد کرده است. بنابراین بتسدا برای جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد انتظارات طرفداران، اقدام به انتشار این پیام کرده تا به‌نوعی شرایط را تحت کنترل درآورد. حالا می‌دانیم که تریلر اصلی به‌زودی منتشر خواهد شد.

اگر فرض بر این بگیریم که این خبر امروز در پاسخ به اطلاعات فاش شده از DLC جدید بازی منتشر شده باشد، پس احتمالاً هنوز زمان قابل توجهی تا عرضه Ancient Gods – Part Two باقی مانده است. مگر اینکه خبر امروز طبق برنامه‌ریزی برای غافلگیر کردن طرفداران منتشر شده و هدف آن آماده‌سازی جو برای انتشار تریلر اصلی باشد.

از طرفی با انتشار اخبار مربوط‌به نزدیک شدن به تکمیل قرارداد خرید ZeniMax Media، شرکت مادر استودیوهای بازی‌سازی بتسدا و id Software توسط مایکروسافت، می‌توان انتظار داشت که طی هفته‌های آینده سورپرایزهای بزرگتری در راه باشد.

فارغ از اینکه DLC جدید دوم اترنال نیز در رویداد رسمی Microsoft/ZeniMax که به‌تازگی شایعه شده، نمایش داده می‌شود یا خیر، زمان انتشار این بسته نمی‌تواند خیلی دور باشد. اگر در این مدت اتفاق غیرمنتظره‌ای نداشته باشیم، می‌توان تا پایان این ماه انتظار انتشار Ancient Gods – Part Two را داشت. فعلاً طرفداران باید منتظر باشند و از تیزرها لذت ببرند.

Doom Eternal هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، سری ایکس و سری اس، سوییچ و استیدیا قابل دریافت است.

منبع gamerant