Menu

معرفی بازی موبایل Million Lords: Kingdom Conquest؛ پادشاهی در قلمرو شیرها

Million Lords: Kingdom Conquest بازی جدید و سرگرم‌کننده‌ای است که با سبک منحصر‌به‌فرد خود، می‌تواند بازیکنان را به نبردهای استراتژیک جذاب ببرد و درنهایت موجب این شود که شما با انجام فتوحات مختلف، پادشاه قلمرویی بزرگ باشید.

در آن زمان که خبری از بازی اندروید یا بازی آیفون نبود، یکی از معروف‌ترین بازی‌هایی که کاربران بسیاری را به خود جذب کرد و توانست باعث شود تا خیلی از بازیکنان نظر دیگری به سبک استراتژی داشته باشند Command & Conquer Generals بود؛ بازی که برای کامپیوتر و توسط استودیوی EA توسعه داده شد و توانست کاربران بسیاری را به سبکی غیر از اکشن جذب کند. گیم‌پلی به شکلی طراحی شده بود تا بازیکنان پس از تعیین کشور مورد نظر خود، رقابتی هیجان انگیز را با چهار جناح مختلف شروع کنند و با ایجاد ساختمان‌های مختلف سرنوشت جنگ را مشخص کنند.

سال‌ها از زمان انتشار بازی هیجان‌انگیز Command & Conquer Generals می‌گذرد اما هنوز هم افرادی هستند که برای زنده کردن خاطرات به سراغ این بازی می‌روند و برای مدتی خود را سرگرم می‌کنند. اکنون که در سال ۲۰۲۰ به سر می‌بریم، تمام افراد یک گوشی هوشمند با تکنولوژی روز را همراه خود دارند و دیگر با گزینه‌های قدیمی راضی نمی‌شوند بر همین اساس استودیوها به سراغ بازی‌های جدیدی رفته‌اند که کاربران را با حالت‌های مختلف به چالش کشیده و درنهایت اجازه می‌دهند تا به‌صورت آنلاین نیز افراد با یکدیگر رودررو زورآزمایی کنند.

یکی از جدیدترین بازی‌هایی که می‌توانیم برای ساعت‌ها با چالش‌های جذابش سرگرم باشیم، Million Lords است که با گیم‌پلی هیجان‌انگیز خود قادر است تا بازیکنان را به جنگ‌ در جهان مجازی ببرد. با ورود به بازی با ویژگی‌هایی Million Lords که اگر کمی زبان انگلیسی بلد باشید، توضیحات می‌توانند کمک حالتان باشند در غیر اینصورت، به مرور زمان و در طول بازی به همه ترفندها و روش فتح پیروزمندانه دیگر قلمروها دست پیدا می‌کنید.

با دیدن آموزش‌های اولیه، در منطقه‌ای قرار می‌گیرید که آن‌جا محدوده شما یا بهتر است بگوییم قلمروی پادشاهی هر بازیکن است. برای آنکه بتوانید محدوده امپراطوری خود را گسترش دهید، قطعاً باید به دیگر مناطق حمله کنید. برای کسب پیروزی در نبرد با دشمنان، نیاز دارید تا استراتژی و نقشه مناسبی داشته باشید. با ضربه روی ساختمان هر قلمرو، می‌توانید اطلاعات خوبی را به دست آورید که از جمله آن‌ها باید به تعداد نفرات نیروهای پیاده نظام، داشتن دیدبان و زمان‌هایی که انجام وظیفه می‌کند و همچنین میزان قدرت سپر دفاعی اشاره کرد.

پس از به دست آوردن اطلاعات کلی، می‌توانید نیروهای خود را به سمت قلمرو دشمنان هدایت کنید و درنهایت با استراتژی که در پیش گرفته‌اید فتح پیروزمندانه‌ای را به دست آورید. به‌همین سادگی می‌توانیم قلمرو پادشاهی خود را گسترش داده و زیرمجموعه‌های بسیاری را به دست آوریم. باید دقت داشت که پس از به دست آوردن هر کاخ یا ساختمان جدید، باید با ارتقاء‌های پی در پی آن‌جا را دربرابر حملات دشمنان قدرتمند کنیم. هر به‌روزرسانی قیمتی برای خود دارد که از پرداخت ۱۲ سکه کار شروع می‌شود.

سه جهان یا بهتر است بگوییم که سه فصل مختلف توسط توسعه‌دهندگان طراحی شده است که هر کدام با جزئیاتی جذاب و گرافیکی مناسب همراه هستند. فصل زمستان با پوشش سفید رنگی که ایجاد کرده است باعث خواهد شد تا همه چیز به چشمتان یک دست بیاید و تله‌ها را نادیده بگیرید. در ادامه شاهد پدیدار شدن بهار هستیم فصلی که بعد از سرما پدیدار می‌شود تا نوید شور و هیجانی تازه را به مردم منتقل کند، اما قطعاً در مورد گرما و خشک سالی که بعد از یک حال خوب رخ می‌دهد نمی‌توان چیزی گفت و تنها باید با مدیریت منابع این وضعیت را پشت بگذارید.

مانند بازی‌ کلش رویال، الماس‌های خوش رنگ جایگاه ویژه‌ای در بازی دارند و کاربران می‌توانند برای به‌دست آوردن این سنگ قیمتی پول واقعی خرج کنند یا آنکه مواردی را که گیم‌پلی از آن‌ها در لیستی درخواست می‌کند انجام دهند و درنهایت به‌عنوان پاداش، الماس دریافت کنند. با هر پیروزی، سطح بازیکن بالا خواهد رفت و بر همین اساس ویژگی‌های تازه‌ای به کاربران داده می‌شود که یکی از آن‌ها میزان سکه مشخص و همچنین ابزارهایی است که می‌توانند در دفاع و حمله قدرت بیشتری به نیروها بدهند.

گفتنی است که پروفایل هر کاربر به شکل محدودی قابل شخصی‌سازی است. کاربران می‌توانند از میان حیوانات قدرتمند مانند شیر یا انسان چهره‌ای را انتخاب کنند و درنهایت با ایجاد ویژگی‌های مختلف مانند مدل مو، چشم و … سفارشی سازی را تکمیل کنند.

منبع زومجی