Menu

درخواست سازنده The Sinking City: نسخه استیم بازی را نخرید

بازی The Sinking City اخیرا به فروشگاه استیم بازگشته است ولی استودیوی Frogwares احتمالا به‌دلیل اختلافات قانونی با ناشر از مخاطبان درخواست کرده این نسخه را خریداری نکنند.

استودیوی Frogwares در اکانت توییتر خود اعلام کرده است که نسخه‌ی منتشر شده از بازی The Sinking City در فروشگاه استیم توسط این استودیو ساخته نشده است. این استودیوی اوکراینی از مخاطبان خود خواسته است این نسخه از بازی را خریداری نکنند. استودیوی Frogwares توضیحات بیشتری دراینباره ارائه نکرده است ولی به‌نظر می‌رسد این موضوع به‌دلیل اختلافات ایجاد شده بین تیم سازنده و ناشر بازی اتفاق افتاده است. ناشر بازی The Sinking City شرکت فرانسوی Nacon است که قبلا با نام Bigben Interactive شناخته می‌شد.

در سال ۲۰۲۰ استودیوی Frogwares اعلام کرد که ناشر بازی The Sinking City طبق قرارداد از لحاظ مالی به این استودیو بدهکار است و در نتیجه قرارداد خود را با Nacon فسخ و انتشار بازی را متوقف کرد. اما بعد از بررسی پرونده توسط مراجع قانونی، ماه گذشته دادگاهی در پاریس اعلام کرد که Frogwares قرارداد خود با ناشر را به‌صورت غیرقانونی فسخ کرده است. درنهایت کار به جایی رسید که شرکت Nacon صاحب حق امتیازاتی از استودیو Frogwares به ارزش تقریبا ۱ میلیون یورو شد و بازی The Sinking City دوباره برای خرید دردسترس قرار گرفت.

بازی The Sinking City طی هفته‌ی گذشته برای پلی استیشن 5 منتشر شد. استودیوی Frogwares اعلام کرده است که سازنده و ناشر این نسخه از بازی است، اما نسخه‌ی پلی استیشن 4 ناشری متفاوت و ID جداگانه دارد. Frogwares گفته است دلیل این اتفاق شرایط فنی و قانونی موجود بوده است.

در حال‌حاضر باید امیدوار بود که شرایط به‌وجود آمده برطرف شود و سازنده بازی جزئیات بیشتری را درباره‌ی نسخه‌ی موجود در فروشگاه استیم منتشر کند.

نظر شما درباره‌ی وضعیت بازی The Sinking City چیست؟

منبع V G 24 7