Menu

عرضه بازی های بیشتر در روز عرضه برای پلی استیشن پلاس

جیم رایان می‌گوید که گیمرها از عرضه‌ی بازی‌های جدید در روز عرضه روی پلی استیشن پلاس استقبال کردند و در نتیجه سونی به انجام این کار ادامه می‌دهد.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout، بازی Destruction AllStars و بازی Bugsnax از آثاری هستند که در روز عرضه روی پلی استیشن پلاس قرار گرفتند؛ تا اگر مشترک این سرویس آنلاین سونی هستید، بتوانید آن‌ها را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای همیشه دانلود کنید و تا وقتی که مشترک پلی استیشن پلاس می‌مانید، به‌راحتی مشغول تجربه‌ی این بازی‌ها شوید. سرویس پلی استیشن پلاس که برای تجربه‌ی آنلاین بسیاری از بازی‌ها روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به آن احتیاج دارید، همواره به‌صورت ماهانه به ارائه‌ی بازی‌های رایگان می‌پرداخت که بعضا بازی‌های بزرگی هم از آب درمی‌آیند.

این وسط روش جدید سونی در ارائه‌ی بازی‌های جدید در روز عرضه روی این سرویس، به‌گفته‌یجیم رایان با استقبال دوچندان گیمرها روبه‌رو شده است: «ما می‌دانیم که این (عرضه‌ی برخی از بازی‌های ویدیویی جدید در روز عرضه روی پلی استیشن پلاس) روشی نو و بسیار جالب برای عرضه‌ی تعدادی از بازی‌های تازه به حساب می‌آید؛ تا آن‌ها در دسترس مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس قرار بگیرند. این روش برای ما به‌عنوان ناشر جواب می‌دهد و می‌بینیم که گیمرها هم عاشق آن هستند. پس پلی استیشن سونی به ارائه‌ی بازی‌های جدید در روز عرضه روی پلی استیشن پلاس ادامه می‌دهد».