Menu

افزایش قابل توجه تعداد دانلود بازی NieR: Re[in]carnation

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی موبایل NieR: Re[in]carnation رکورد جدیدی در زمینه‌ی تعداد دانلود بر جای گذاشته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اسکوئر انیکس از رکورد بازی موبایل NieR: Re[in]carnation در زمینه‌ی تعداد دانلود خبر داده است. براساس اطلاعیه‌ی انتشاریافته در حساب رسمی بازی در توییتر، تعداد دانلودهای NieR: Re[in]carnation از مرز ۳ میلیون عبور کرده است و باتوجه‌به اینکه فعلاً این اثر تنها در ژاپن در دسترس است، قطعاً دستاورد قابل توجهی برای آن محسوب می‌شود. برهمین‌اساس شرکت اسکوئر انیکس تعداد هزار Gem را به‌عنوان پاداش به همه‌ی بازیکنان اهدا می‌کند که با مراجعه به بازی می‌توان آن را دریافت کرد.

البته کراس‌اور NieR: Automata که درحال‌حاضر در بازی جریان دارد، احتمالاً کمک شایانی به محبوبیت اولیه‌ی آن نزد بازیکنان کرده است. ما می‌دانیم که بازی NieR: Re[in]carnation به غرب نیز راه می‌یابد، اما برخلاف ژاپن، هنوز تاریخ عرضه‌ی آن در این منطقه اعلام نشده است. سازندگان فعلاً مشغول محلی‌سازی و ضبط صداهای نسخه‌ی انگلیسی هستند و هنوز کار آماده‌سازی آن به اتمام نرسیده است. پیش از این شاهد انتشار تریلرهایی از NieR: Re[in]carnation برای «معرفی بازی» و «نمایش بخش‌های مختلف آن» منتشر شد که ما را بیشتر با فضای این اثر نقش‌آفرینی آشنا کرد.

اگر به بازی‌های کامپیوتر و کنسول‌ها علاقه دارید، اخیراً یک تریلر گیم‌پلی از بازی …NieR Replicant ver.1.22474487139 برای نمایش سیستم مبارزات آن منتشر شد که شباهت زیادی به سیستم مبارزات NieR: Automata دارد. بازی …NieR Replicant ver.1.22474487139 در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۲ آوریل ۲۰۲۱) در ژاپن و آسیا و در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۳ آوریل ۲۰۲۱) در آمریکای شمالی و اروپا برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. مدتی قبل یوکو تارو اعلام کرد که بازی …NieR Replicant ver.1.22474487139 تنها یک بازسازی ساده نیست و از گیم‌پلی تغییریافته و کاراکترهای جدیدی بهره می‌برد.

منبع Twinfinite