Menu

عرضه‌ نسخه‌ فیزیکی بازی Hades

نسخه‌ی فیزیکی بازی Hades شامل کد برای دانلود ساندترک‌ها و یک کتاب مخصوص ۳۲ صفحه‌ای است.

بازی Hades که ساخته‌ی استودیوی سوپرجاینت گیمز است برای بار اول در سال ۲۰۱۸ به‌صورت Early Access در اختیار مخاطبان قرار گرفت. نسخه‌ی اصلی این بازی روگ‌لایک در سال ۲۰۲۰ برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شد که توانست توجه بازیکنان را به خود جلب کند و تحسین منتقدان را برانگیزد. تا حدی که امتیاز ۹۳ برای بازی در وب‌سایت متاکریتیک ثبت شده است. گرچه بازی Hades روی پلتفرم‌های زیادی عرضه نشده است ولی با آمار فروش بالا توانسته است درآمد خوبی را برای سوپر جاینت گیمز کسب کند و همچنین جوایز مختلفی را ازان خود کند.

در رویداد نینتندو دایرکت که بامداد پنجشنبه برگزار شد، اعلام شده است که نینتندو با همکاری Supergiant Games یک نسخه‌ی فیزیکی از بازی Hades را عرضه خواهد کرد. این نسخه‌ی فیزیکی شامل خود بازی، قابلیت دانلود مجموعه ساندترک‌های بازی و یک کتاب مخصوص ۳۲ صفحه‌ای از شخصیت‌های بازی Hades خواهد بود.

در حال‌حاضر بازی روگ‌لایک استودیوی سوپرجاینت گیمز روی نینتندو سوییچ و پی سی به‌صورت دیجیتالی در دسترس است. قرار است نسخه‌ی فیزیکی بازی برای نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) عرضه شود. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به قابلیت انتقال فایل ذخیره بین نسخه‌ها اشاره کرد؛ یعنی کاربران می‌توانند فایل ذخیره خود را از نسخه دیجیتال پی سی به نسخه‌ی فیزیکی سوییچ انتقال دهند.

نظر شما درباره‌ی نسخه‌ی فیزیکی بازی Hades برای نینتندو سوییچ چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.

منبع gamingbolt