Menu

رویداد ویژه و محتوای جدید برای COD: Black Ops Cold War

کاربران بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به‌زودی می‌توانند رویداد Xp دوبرابر را تجربه و سریع‌تر از قبل سطح خود را افزایش دهند.

یکی از مواردی که استودیوهای سازنده کالاف دیوتی برای نسخه‌های جدید این مجموعه درنظر گرفته‌اند، ارائه رویدادهای XP دوبرابر و همچنین تغییر هفتگی پلی لیست بازی است. ازاین‌رو کاربران در جریان هر پلی لیست می‌توانند حالت‌های چندنفره بازی را در ساختار متفاوتی تجربه کنند.

ازتاریخ ۳۰ بهمن ماه (۱۸ فوریه) کاربران بازی Call of Duty: Black Ops Cold War می‌توانند در جریان تغییرات پلی لیست بازی، حالت Throwback Moshpit را تجربه کنند. همچنین پلی لیست بازی شامل مواردی نظیر Raid، Express و Nuketown ’84 می‌شود. در ادامه اشاره کنم که کاربران می‌توانند Snipers Only Moshpit را هم تجربه کنند. دراینجا هیچ سلاحی نخواهید داشت و تنها با استفاده از سلاح‌های تک‌تیر انداز باید با یکدیگر مبارزه کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که بازیکنان همچنان می‌توانند حالت Gunfight Blueprint را تجربه کنند. دراین‌حالت دو در مقابل دو نفر، بازیکنان در پنج نقشه Game Show، KGB، U-Bahn، ICBM و Nuketown ’84 با یکدیگر رقابت خواهند کرد و سلاح‌های بازیکنان هم به‌صورت تصادفی در هر راند تغییر می‌کند.

این در حالی است که از تاریخ یک اسفند ماه (۱۹ فوریه) رویداد XP دوبرابر در دسترس قرار می‌گیرد و تا چهار اسفند ماه (۲۲ فوریه)، کاربران می‌توانند از این رویداد استفاده و سطح خود را سریع‌تر از قبل افزایش دهند. اشاره کنم که رویداد ذکر شده شامل Xp دوبرابر برای بتل‌پس بازی و همچنین حالت بازی کالاف دیوتی: وارزون هم می‌شود. نکته جالب این است که، تیم سازنده برای سومین آخر هفته میلادی متوالی، برای کاربران رویداد Xp دوبرابر درنظر گرفته است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Call of Duty: Black Ops  Cold War توانست از زومجی نمره ۷.۵ را کسب کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Call of Duty: Black Ops Cold War، از یک طرف بخش داستانی واقعا خوبی دارد و خیلی خوب بازیکنان را به دوران جنگ سرد می‌برد و درگیر مراحل اکشن و مخفی‌کاری جذابی می‌کند که در نهایت هم به یکی از پایان‌های باکیفیت این بخش منتهی می‌شود. با این حال مشکل بازی، دقیقا پس از تمام شدن قسمت داستانی و وقتی که می‌خواهید سراغ بخش چندنفره آن بروید آغاز می‌شود؛ جایی که ایراد‌های مختلفی از مشکلات تعادل اسلحه‌ها گرفته تا ضعف محتوا چه در زمینه تعداد نقشه‌ها و چه در زمینه ارائه حالت‌های بازی جدید، به‌وضوح دیده می‌شوند و روی تجربه کلی‌تان تاثیر زیادی می‌گذارند. همین مساله هم باعث می‌شود تا پیشنهاد کردن بازی، برای افرادی که به دنبال یک شوتر چندنفره و آنلاین هستند سخت باشد و اگر جزو این افراد هستید، بهتر است مدت بیش‌تری برای تجربه کلد وار صبر کنید تا شاید سازندگان بتوانند با انتشار محتویات جدید، این ایراد‌ها را رفع یا به حداقل برسانند.

منبع VG247