Menu

دلیل بازگشت شخصیت Resident Evil 7 به Resident Evil Village

تهیه‌کننده‌ی بازی Resident Evil 8 اخیرا طی مصاحبه‌ای از دلیل انتخاب دوباره‌ی شخصیت ایتن وینترز به‌عنوان پروتاگونیست نسخه‌ جدید رزیدنت اویل پرده برداشته است.

بازی Resident Evil Village هشتمین قسمت از مجموعه‌ی بازی‌های اصلی رزیدنت اویل به شمار می‌رود که قرار است در اردیبهشت ۱۴۰۰ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر شود. داستان نسخه‌ی ویلج قرار ادامه‌‌دهنده‌ی نسخه‌ی قبلی خود یعنی Resident Evil 7 باشد و در آن شاهد بازگشت ایتن وینترز (Ethan Winters)، پروتاگونیست نسخه‌ی هفتم و همسرش میا هستیم. حال پیتر فابیانو، تهیه‌ی کننده‌ی رزیدنت اویل ویلج به‌تازگی درباره‌ی دلیل حضور این دو شخصیت در نسخه‌ی جدید صحبت کرده است.

در هر قسمت از مجموعه‌ی رزیدنت اویل شخصیت‌های جدید زیادی معرفی می‌شوند. بااین‌حال، خیلی از آن‌ها به بازی‌های بعدی راه نمی‌یابند. با بازگشت شخصیت ایتن وینترز به نسخه‌ی ویلج، این درواقع اولین‌بار از زمان نسخه‌ی اورجینال Resident Evil 2 است که یک کاراکتر قابل بازی معرفی شده و به قسمت‌های جدید مجموعه راه می‌یابد. تا به اینجا، فقط پروتاگونیست‌های دو بازی اول رزیدنت اویل در دنباله‌ها حضور داشتند. حال ایتن نیز موفق شده به جمع کاراکترهایی بپیوندد که در بیش از یک نسخه از مجموعه حضور داشته‌اند.

فابیانو مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی پلی استیشن انجام داده که در نسخه‌ی ماه مارس این نشریه چاپ شده است. او می‌گوید دلیل بازگشت ایتن به Resident Evil Village خیلی ساده است. تیم ساخت رزیدنت اویل 7 پس از تکمیل ساخت این بازی، به این شخصیت علاقه پیدا کردند و دوست داشتند که داستان او ادامه پیدا کند. با اینکه شخصیت‌های زیادی در دنیای رزیدنت اویل وجود دارند که می‌توانستند پروتاگونیست نسخه‌ی ویلج باشند، آن‌ها تصمیم به انتخاب ایتن وینترز گرفتند؛ چراکه او پس از سال‌ها اولین کسی بود که زیر‌سایه‌ی شخصیت‌های محبوب این مجموعه به‌عنوان کاراکتر مکمل حضور نداشت و خودش پروتاگونیست اصلی نسخه‌ی هفتم رزیدنت اویل بود. البته به‌نظر می‌رسد که محبوبیت بالا و فروش فوق‌العاده‌ی Resident Evil 7 نیز در تصمیم آن‌ها بی‌تاثیر نبوده است.

فابیانو توضیح می‌دهد: «در پایان مراحل ساخت Resident Evil 7، اعضای تیم در حال برنامه‌ریزی و طراحی کانسپت برای قسمت بعدی مجموعه بودند. در همان زمان آن‌ها به‌نوعی جذب ایتن وینترز شده بودند و متوجه شدند که دوست دارند داستان این شخصیت را در نسخه‌ی جدید ادامه دهند. ما دوست داشتیم که داستان ایتن را ادامه دهیم تا بازیکنان بتوانند ماجراهای ویلج را نیز از زاویه‌ی دید او تجربه کنند. بالاخره رزیدنت اویل ویلج قرار است داستان نسخه‌ی هفتم را دنبال کند دیگر!

این موضوع باعث شد که دیدگاه ما روی هدف اصلی‌مان متمرکز شود. ما اطلاعات مختلفی را به‌طور مستمر با دیگر تیم‌های توسعه‌ی رزیدنت اویل به اشتراک می‌گذاریم و همین موضوع ما را در ساخت بهترین رزینت اویل تاریخ که هدف اصلی‌مان است، یاری کرده است.»

Resident Evil Village در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

منبع gamingbolt