Menu

Call of Duty: Black Ops Cold War در صدر جدول پرفروش ‌ترین‌ بازی ‌های ژانویه

مؤسسه آماری NPD گزارش خود از عملکرد بازی‌های ویدیویی در ماه ژانویه را منتشر کرد که طی آن Call of Duty: Black Ops Cold War پرفروش‌ترین بازی ماه آمریکا لقب گرفت.

پس از گذشت دو هفته از ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی، طبق سنت و عادت همیشگی، مؤسسه آماری NPD آمریکا گزارش عملکرد صنعت بازی‌های ویدیویی در آمریکا را منتشر کرد. براساس اطلاعات رسمی منتشر شده جدیدترین نسخه از سری محبوب Call of Duty یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War لقب پرفروش‌ترین بازی ماه ژانویه آمریکا را به خود اختصاص داد. البته باید توجه داشته باشید که در این فهرست آمار فروش نسخه‌‌های دیجیتالی بازی‌‌ها لحاظ نشده است.

مت پسکاتلا، تجلیلگر NPD، گزارش کرده است که بازی Call of Duty: Black Ops Cold War نه‌تنها در صدر این فهرست قرار گرفته است، بلکه در رقابت میان موفق‌ترین آثار تولید شده آمریکا، جایگاه بیستم را به خود اختصاص داده است.

نکته جالب توجه در فهرست پرفروش‌ترین بازی ماه آمریکا سقوط Cyberpunk 2077 نسبت به ماه گذشته است؛ چراکه آخرین ساخته استودیوی سی دی پراجکت رد از رتبه دوم اکنون خود را در جایگاه هجدهم می‌بیند.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بازی Assassin’s Creed Valhalla که داستان دوران وایکینگ‌ها را روایت می‌کند، توانسته نظرات مثبت منتقدین و همین‌طور طرفداران قدیمی این مجموعه را جلب کند. عملکرد فروش این بازی باعث شده که والهالا به‌طور مشترک در رتبه دوم پرفروش‌ترین بازی ژانویه آمریکا و سریع‌ترین فروش در تاریخ این سری در این کشور قرار گیرد.

بازی شبیه‌ساز محبوب نینتندو یعنی Animal Crossing: New Horizons که عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود ثبت کرده و موفق‌ترین بازی سوییچ نیز به‌حساب می‌آید، اکنون در جایگاه پنجم این فهرست دیده می‌شود.

در بخشی از گزارش منتشر شده آمده است که صنعت بازی‌های ویدیویی درمجموع حدود ۴.۷ میلیادر دلار درآمد داشته است که در مقایسه با همین بازی زمانی در سال گذشته رشد قابل‌توجه ۴۲ درصدی را تجربه می‌کند.

  1. Call of Duty: Black Ops: Cold War
  2. Assassin’s Creed: Valhalla
  3. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  4. Madden NFL 21
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Mario Kart 8: Deluxe
  7. Ring Fit Adventure
  8. Call of Duty: Modern Warfare
  9. Super Smash Bros. Ultimate
  10. NBA 2K21
  11. Super Mario 3D All-Stars
  12. FIFA 21
  13. Immortals: Fenyx Rising
  14. Mortal Kombat 11
  15. Just Dance 2021
  16. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  17. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  18. Cyberpunk 2077
  19. Super Mario Party
  20. UFC 4