Menu

عملکرد بسیار خوب Rainbow Six Siege در جذب کاربران بیشتر

شرکت یوبیسافت در جریان گزارش مالی سه ماهه اخیر خود اعلام کرده که تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege به ۷۰ میلیون نفر رسیده است.

Rainbow Six Siege در زمان عرضه شاید محتویات لازم برای سرگرم کردن مداوم کاربران را نداشت، اما یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، به مرور زمان و با عرضه محتویات ارزشمند مختلف، آن را به یکی از بهترین بازی‌های آنلاین رقابتی تبدیل کرد.

ازاین‌رو در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر سال مالی یوبیسافت، اعلام شده که تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege به ۷۰ میلیون نفر رسیده است. به‌عبارتی شاهد یک عملکرد بسیار خوب از سوی این بازی شوتر اول شخص تاکتیکی هستیم. رینبو سیکس سیج در انتهای سال ۲۰۱۵ عرضه شد و تا مارس ۲۰۱۸، توانست ۳۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند. این در حالی است که ۱۲ ماه بعد این رقم به ۴۵ میلیون نفر رسید و حال پس از گذشت دو سال، ۲۵ میلیون نفر دیگر هم جذب Rainbow Six Siege شده‌اند.

ایوس گیلموت، رئیس یوبیسافت، دراین‌باره می‌گوید «به لطف کیفیت محتویات و عمیق بودن آرشیو بازی‌های ما، بهترین سه‌ماهه تاریخ یوبیسافت را تجربه کرده‌ایم. ما به تیم‌های بازی‌سازی خود که در این روزها و شرایط چالش‌برانگیز، چهار بازی بزرگ را عرضه و محتویات لایو سرویس ما را در سطح بسیار خوبی قرار دادند، بسیار افتخار می‌کنیم. این یک دستاورد ارزشمند است که انعطاف‌پذیری و سازگاری فوق‌العاده تیم ما با شرایط این چنینی را نشان می‌دهد. قابلیت ما در تولید محتوای با کیفیت، نشان‌دهنده قدرت استراتژی و پایداری مجموعه ما است.»

دراین‌میان یوبیسافت در حال توسعه بازی Rainbow Six Siege Quarantine است که برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۱ (اواخر فروردین ۱۴۰۰ تا اواسط فروردین ۱۴۰۱) درنظر گرفته شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از پشتیبانی‌های صورت گرفته برای Rainbow Six Siege راضی هستید؟

منبع VG247