Menu

درآمد ۲۷ میلیارد دلاری مجموعه Call of Duty

بابی کوتیک، مدیرعامل استودیوی اکتیویژن بلیزارد، در گزارش مالی اخیر خود به‌صورت رسمی اعلام کرد که سری محبوب Call of Duty تابه امروز حدود ۲۷ میلیارد دلار درآمد داشته است.

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی به‌خصوص آثار سبک شوتر اول‌شخص باشید، به احتمال بسیار زیاد حداقل برای یک بار هم که شده دنیای سری Call of Duty را تجربه کرده‌اید. این مجموعه که در سال ۲۰۰۳ توسط استودیوی اکتیویژن متولد شد، در ابتدا تمرکز اصلی خود را روی تولید آثاری با حال‌وهوای جنگ جهانی دوم معطوف کرده بود.

حال پس از گذشت حدود هجده سال از زمان تولد مجموعه Call of Duty هنوز هم با عرضه نسخه‌های جدید آن هیجان زیادی بین اهالی صنعت بازی‌های ودیویی ایجاد می‌شود. در همین رابطه ساعاتی پیش بابی کوتیک، مدیرعامل استودیوی اکتیویژن بلیزارد، در گزارش مالی اخیر خود به‌صورت رسمی با ارایه آمار و ارقام از محبوبیت و موفقیت قابل‌توجه این مجموعه در طول حیات خود خبر داد.

براساس گزارش منتشر شده، سری شوتر Call of Duty تابه امروز توانسته حدود ۲۷ میلیارد دلار برای تیم سازنده خود درآمد حاصل کند. البته باید توجه داشته باشید که رسیدن به چنین موفقیتی از مجموع میزان خریدهای درون برنامه‌ای و فروش نسخه‌های مختلف این مجموعه به‌دست آمده است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا اطلاع دارید که پس از موفقیت بازی Call of Duty: Modern Warfare، جدیدترین نسخه از این سری یعنی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War نیز طبق پیش‌بینی‌ها توانست این راه نسخه‌های پیشین خود را ادامه دهد.

حال باید منتظر ماند و دید با عرضه کنسول‌های نسل نهم، آینده این مجموعه دچار چه تغییراتی خواهد شد و آیا این مسیر همچنان ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.