Menu

نقد و بررسی بازی The Outlast Trials

بازی جدید Outlast که The Outlast Trials نام دارد، توسط استودیو Red Barrels ساخته شده و در سبک ترسناک و بقای کوآپ عرضه خواهد شد. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، سری The Outlast توانست با Outlast، Outlast 2 و بسته الحاقی Whistleblower، داستان‌های ترسناک خوبی را ارائه کند. البته که تمام این تجربه‌های ارائه شده توسط استودیو Red Barrels مربوط به بخش تک‌نفره بودند. حال گویا بازی جدید این مجموعه یعنی Outlast Trials همه چیز را تغییر خواهد داد. جدیدترین نسخه این سری حالت همکاری را به این مجموعه ترسناک خواهد آورد.

بازی The Outlast Trials یک دنباله مستقیم برای بازی‌های قبلی نخواهد بود. بازی در همان جهان فعلی یعنی اواسط دوران جنگ سرد روایت خواهد شد. جزئیات زیادی در مورد بخش داستانی بازی ارائه نشده است، اما گفتنی است که می‌توانید آن را توسط خودتان یا با کمک یک الی سه نفر از دوستان خود تکمیل کنید.

در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این بازی، دیوید چاتاپونف بنیان‌گذار استودیو Red Barrels، پیامی در رابطه با بازی The Outlast Trials ارائه داد:

ما افتخار می‌کنیم که عنوان و اولین تصویر از بازی را تقدیم جامعه و طرفداران بزرگ خود کنیم. تیم ما به‌منظور خلق یک تجربه جدید، به‌شت کار کرده است که باعث ایجاد ترس و اضطراب فراوان برای میلیون‌ها بازیکن خواهد شد. حال چه بخواهند تنهایی این تجربه را داشته باشند و چه با دوستان خود.

بازی The Outlast Trials هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. با‌ این حال، استودیو Red Barrels هم‌اکنون به روند توسعه بازی سرعت داده است. چیتاپونف در این رابطه اضافه کرد: «هم‌اکنون ما مرحله اثبات مفاهیم را پشت سر گذاشته‌ایم، زمان آن رسیده است که تمرکز خود را روی خلق محتوا، تنوع و محیط بازی کنیم».

هنوز تاریخ انتشار دقیق یا حدودی و پلتفرم‌های هدف برای بازی The Outlast Trials تعیین نشده است. اما اگر نگاهی به آثار قبلی این مجموعه داشته باشیم، احتمالا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این بازی ترسناک کوآپ، برای PC، کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد. عدم ارائه تاریخ انتشار هم می‌تواند دلیلی برای عرضه بازی در نسل بعدی باشد.

اگر علاقه‌مند هستید که این جهان ترسناک را تجربه کنید، بازی‌های Outlast و Outlast 2 هم‌اکنون بر روی PC، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ در دسترس هستند. نظرات خود را در مورد بازی جدید Outlast با ما درمیان گذارید.