Menu

اشاره پلاتینیوم گیمز به مالکیت امتیاز Astral Chain توسط نینتندو

در پی حذف نام پلاتینیوم گیمز به خاطر تغییر قانون کپی رایت Astral Chain، آتسوشی اینابا اعلام کرده که استرال چین IP نینتندو است.

بازی Astral Chain در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. دراین‌میان عده‌ای از کاربران منتظر عرضه استرال چین روی سایر پلتفرم‌ها بودند و از طرفی، آتسوشی اینابا از پلاتینیوم گیمز، اعلام کرده بود که استرال چین یک بازی چندپلتفرمه است.

این در حالی است که دیگر خبر خاصی حول این بازی و آینده آن منتشر نشد تا اینکه عده‌ای از کاربران، چندی پیش متوجه حذف نام پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، سازنده استرال چین، به خاطر تغییراتی در قانون کپی رایت بازی Astral Chain شدند. در ادامه رسانه VideoGamesChronicles با آتسوشی اینابا صحبتی را انجام داده است و وی اعلام کرده «همان چیزی که در وبسایت نوشته شده، درست است؛ زیرا استرال چین آی‌پی آن‌ها است. ازاین‌رو محدودیت‌هایی وجود دارد که نمی‌توانیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم.»

در ادامه درخواست داده شد تا پلاتینیوم گیمز این مورد را شفاف سازی کند، اما سخنگوی این استودیو اعلام کرد «توسعه‌دهنده در جایگاهی نیست که در مورد این مسائل صحبت کند.» مدت‌ها است که اخباری از این بازی در دسترس قرار نگرفته بود؛ آن هم زمانی‌که شایعاتی از ساخته شدن دنباله این بازی به‌گوش می‌رسید. بااین‌حال، استودیو پلاتینیوم گیمز بازی‌های متعددی در دست توسعه دارد که از میان آن‌ها می‌توان‌به Bayonetta 3 برای نینتندو سوییچ، Babylon’s Fall برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 و همچنین Project G.G اشاره کرد.