Menu

به زودی محتویات جدیدی به بازی Bugsnax اضافه می‌شود

استودیوی سازنده‌ی بازی Bugsnax امروز در خبر خوبی اعلام کرد که محتویات جدیدی در آینده‌ای نزدیک راهی این عنوان خواهد شد. حال باید منتظر بود و دید که چه استقبالی از این اثر خواهد شد.

شاید Bugsnax را بتوان یکی از بهترین و جالب‌ترین عناوین سال ۲۰۲۰ میلادی به حساب آورد که بازی‌بازان زیادی را شگفت‌زده کرد. همان‌طور که اطلاع دارید، این بازی بر روی نسل نهم در دسترس قرار گرفت و توانست متای ۷۹ را هم به خود اختصاص دهد.

قابل ذکر است که استودیوی یانگ هورسز (Young Horses) وظیفه‌ی ساخت این اثر را به عهده داشته است.

رمز و رازها و محتویات بی‌شماری در دنیای بازی Bugsnax به چشم می‌خورد که بازی‌بازان را حسابی سرگرم می‌کند. البته این برای سازندگان پایان کار نیست و آن‌ها برنامه‌های دیگری هم برای آینده‌ی این اثر دارند. این تیم در وهله‌ی اول قصد دارد تا تغییراتی را در داستان این بازی به وجود آورده و جزئیات بیشتری را به آن تزریق کنند. ضمنا قرار است ماموریت‌ها و مراحل فرعی دیگری هم به بازی اضافه شود و در مجموع می‌توان به آینده‌ی آن امیدوار بود. ساخت چند بسته الحاقی از همین امروز در دستور کار قرار گرفته است، اما تاریخ دقیق انتشار آن‌ها هنوز مشخص نیست.

بازی Bugsnax در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این عنوان، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.